Hotel Cumulus Kaisaniemi

Hotel Cumulus Kaisaniemi

7.8Goed

Finland, Finland, Helsinki

Op vakantie geweest naar Cumulus Kaisaniemi?

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Cumulus Kaisaniemi voor je op een rij gezet:

• Sauna

11 reviews over Hotel Cumulus Kaisaniemi

• 7Klerk11107-08-2013

Aardig hotel echter aan drukke weg

Voor een zakenreis enkele nachten in dit hotel verbleven. Eerste nacht erg wennen aan de drukke weg met bussen waaraan dit hotel ligt. Verder netje kamer, waarbij de douche wel erg simpel is. Na een douche staat de badkamer(tje) blank. Daarom staat er standaard een trekker. Het ontbijt was goed verzorgd.

Zakelijk gereisd in mei 2013

• 9Relin26-07-2010

In het centrum. Glutenvrij gedeelte bij ontbijt

Prima hotel, midden in het centrum van Helsinki. Kamers zijn netjes, personeel is vriendelijk. Één van de koffers was op Schiphol achtergebleven, maar kwam later die dag. Werd door het personeel keurig apart gezet. Ontbijt was prima in orde en het glutenvrije gedeelte was ook netjes. Maar sowieso zijn ze in Finland wel goed op de hoogte van voedsel allergiën

Gereisd met oudere kinderen in januari 2004

• 8wilmy pijpers-coenen15-11-2006

fijn hotel centraal gelegen. mooie kamer, heerlijk ontbijt. een beetje zuinig met de handdoeken, wij kregen steeds maar een grote en een kleintje. verder alles perfect ,goed hotel voor een weekendje hesinki! Mooie stad trouwens.

Gereisd in november 2006

• 7G. Pruissen27-09-2006

Wij hebben dit hotel bezocht van 13 tm 16 september 2006. Het hotel ligt een vijf minuten lopen vanaf het centraal station in Helsinki. De recptionist die ons ontving was zeer vriendelijk en een wandelend VVV kantoor! De kamer ruim en fleurig iets wat wij nog niet vaak tegengekomen zijn. In de douche stond een trekker om het water naar het putje te loodsen, omdat er geen opstaande rand was tussen douche en toilet.... Het ontbijt goed, maar geen topper, de soorten brood jammerlijk beperkt en werden ook niet aangevuld m.n. het bruin / volkorenbrood ontbrak. Al met al een goed hotel om na een dag shoppen, de nacht door te brengen, verder niet bijzonder. De tram stopt voor de deur en het dichtsbijzijnde metro station op 2 minuten lopen.

Gereisd in september 2006

• 8Marc22-12-2005

Wij bezochten dit hotel in september 2005 een paar dagen. Het hotel is goed de locatie perfect. Obijt ook goed dus al met al een uitstekend hotel en zeker een aanrader. (Trouwens ook een Sauna). Nog 1 ding even off topic. Helsinki is een geweldige stad zeker een absolute aanrader.

Gereisd in december 2005

• 8Woutje en Evi21-10-2005

We zijn hier van 15.10.2005 tot 18.10.2005 geweest. Keurig hotel, kamers niet zo groot,maar schoon en netjes en goede bedden. Vriendelijke en behulpzame mensen, uitgebreid ontbijtbuffet. Heel centraal gelegen bij winkelcentra, bezienswaardigheden, restaurants etc. Volop openbaar vervoer, maar is bijna niet nodig, omdat je overal zo dicht bij zit.

Gereisd in oktober 2005

• 9Sylvia20-10-2004

Wij hebben zit hotel bezocht in september 2004. We hadden een ruime kamer met twee heerlijke stoelen erin. Het ontbijt was prima en bij de receptie waren opladers voor (bijna) alle mobieltjes aanwezig.

Gereisd in oktober 2004

• 8conny7207-10-2004

Wij waren in dit hotel van 1 t/m 5 oktober 2004. Een goed gelegen hotel op loopafstand van de binnenstad. Ontbijt is goed. Kamers niet heel erg groot maar schoon en netjes. Volgende keer weer naar dit hotel.

Gereisd in oktober 2004

• 8Marjo/Peter/Jamie30-08-2004

Wij waren in dit hotel van 25.08 t/m 29.08.2004. Keurig verzorgd hotel met goed ontbijtbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel ligt in het centrum, metro op 20 meter afstand, grote bioscoop tegenover het hotel. Centraal station is ook op loopafstand evenals de haven en de winkelstraten. Wij hebben het geweldig naar onze zin gehad.

Gereisd in augustus 2004

• 8Monique04-10-2003

Het hotel is centraal gelegen en de belangrijkste bezienswaardigheden liggen op loopafstand. De kamers zijn netjes ingericht en het ontbijt is goed verzorgd. Probeer de verschillende soorten koffie van 'Wayne's Coffee'wat naast het hotel is gelegen. Heerlijk!

Gereisd in oktober 2003

Hotel Cumulus Kaisaniemi info