Hotel Best Western Katajanokka

Hotel Best Western Katajanokka
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Katajanokka voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Best Western Katajanokka in het Nederlands

Heel goed

Monica
31-10-2016

Prima hotel. Kamers waren ruim, schoon en netjes, en heerlijke bedden.

Badkamer met wc en bad. Het was met dat hoge diepe bad wel lastig in- en uit bad stappen als je wilde douchen maar de regendouche maakte dat wel weer goed.

Je kunt nog goed zien dat het een oude gevangenis is, dat maakt het heel aantrekkelijk. Er is nog een oude isoleercel bewaard gebleven waar je in kunt, en een groepscel uit de 18e eeuw.

Ontbijtbuffet is heel goed, veel keus en alles erg lekker.

Restaurant is gemiddeld qua Finse prijzen, en heel erg goed.

Ligging is 10 min lopen van het centrum, en de tram stopt voor de deur.

Goed hotel.

Carin En Leon
21-4-2013

Goed hotel met de ambiance van de oude gevangenis.Nette kamer met moderne badkamer.Het ontbijt vonden wij goed met genoeg keuze.Ligging was dicht bij centrum. Te bereiken met tram 4 voor het hotel en te voet was het ook te doen.Zeker aan te bevelen.

Oude gevangenis

Roy
12-4-2013

Dit Best Western hotel is wel heel bijzonder: het is een oude gevangenis die omgebouwd is tot (viersterren) hotel. Van 3 cellen hebben ze één kamer gemaakt. De kamers zijn daardoor erg ruim en mooi, en ook de badkamer is erg modern.

Je kunt maar door één raam naar buiten kijken - de andere ramen zijn zo hoog dat je alleen de lucht kunt zien. Dat geeft een aparte sfeer op de kamer. Absoluut een aanrader!

Het ontbijt is niet zo bijzonder. Naast het gevangenisbestek en -servies (ijzeren borden en mokken) is er niet zo heel veel keuze. Een beetje sober. Ook is de ontbijtruimte / restaurant in de kelder erg somber en er is veel te weinig ligt.

Hotel ligt hartje centrum. Een goede keuze zakelijk en privé.

Goed hotel!

zwaan_jeroen
10-9-2011

Heel leuk hotel, gelegen in het voormalige gevangenis gebouw. Het hotel zelf is al een bezienswaardigheid!

Kamers zijn ruim en de meeste kijken (uiteraard) uit op de gevangenismuur, al kijk je daar vanaf de 1e verdieping al overheen. We verbleven 2 nachten in dit hotel en schoonmaak was prima, maar volgens mij zijn ze wel erg snel door de badkamer heen gegaan. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, niks op aan te merken.

Eenmaal lunch gehad in het hotel: dit was prima en voor Finse maatstaven ook wel betaalbaar. Het ontbijt is prima verzorgd.

Hotel is makkelijk te bereiken met tram 4 (halte voor de deur), welke in enkele minuten naar het centrum en station rijdt.

Aanrader

robert
25-7-2011

Gevangenis omgebouwd naar een prima hotel.

Zeer lekker gegeten voor een betaalbare prijs.

Veel luxe voorzien.

Kamer zijn meer dan OK:ruim,proper,modern,rustig.

Zeer mooi en groot hotel.

De gang is prachtig gerenoveerd en zeker het bekijken waard.

Het restaurant beneden is ook zeer knap gerenoveerd.

Dit is zeker een aanrader voor mensen die eens wat anders willen dan een gewoon hotel.

Ik sluit me bij de eerdere beoordeling aan. Een prima hotel met attente medewerkers. Qua ligging ben ik positiever. Je loopt binnen een kwartier naar de drukke winkelstraten of je pakt tram 4 die voor het hotel stopt. Mooie kamers waardoor een prima prijs/kwaliteitverhouding

net hotel met lekker ontbijt

ruud
22-1-2011

3 dagen heb ik hier overnacht tijdens een citytrip Helsinki. Het hotel is een ex gevangenis. Dat zie je nog duidelijk terug in het interieur. Het hotel is netjes en de douche is mooi stijlvol met vloerverwarming. Het ontbijt is zeer aan te bevelen! Leuk en vriendelijk personeel die je graag wegwijs maken. Kortom een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Katajanokka in Helsinki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Katajanokka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.