Hotel Arthur

Weer vandaag-3°-14°
7,6

12 reviews over Hotel Arthur in het Nederlands

Heerlijk dichtbij en midden in de stad

Marianne
10-12-2016

Kamers prima

Badkamer super klein

Jammer dat alles in dr buurt in de steigers het heeft ons verblijf er niet negatief onder gelden

Goed eten en verzorging en sxhoon

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Verouderd hotel met leuke ligging

Tommy
6-10-2014

Hotel Arthur in Helsinki heeft een zeer goede ligging in het centrum van Helsinki. De inrichting en de kamers zijn wel wat verouderd. Ook de badkamer is zeer smal met een kleine inloopdouche. Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. Ontbijt was wel niet wat we verwacht hadden, dit had beter gekund. Er is gratis wifi in het ganse hotel en deze werkte perfect.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Prima hotel. dichtbij centrum

Michael van der Plas
11-7-2013

Wij hadden in Hotel Arthur een kamer op de 9e verdieping. De lift gaat tot de 8e, je moet voor de 9e dus met je koffer 2 trappen op. Kamer 904 is in een soort van L-vorm, prima 2 persoons bed erin, TV erboven. In de andere "steel van de L" een los toilet met wastafel. Ernaast 2 douches en een prive sauna op de kamer. Tevens airco op de kamer. Kortom prima kamer en prima plek in Helsinki

Gereisd met partner in juli 2013

2008

Goede ligging

W.F.
29-12-2008

Vandaag teruggekomen van 5 dagen hotel Arthur. Goed hotel, goede ligging t.o.v. centrum, metro, bus e.d. Kamers zijn klein, maar wel netjes met goede bedden en voldoende kastruimte. Wij hadden een kamer op de 7e verdieping en deze zijn vorig jaar vernieuwd. Ontbijt is redelijk, wordt wel iedere keer aangevuld.Omdat wij aan het einde van de middag vertrokken wilde we graag de kamer een paar uur langer houden en dit kon gewoon zonder extra kosten.

Gereisd met partner in december 2008

Goede ligging t.o.v. centrum en haven.

paulpb
25-8-2008

Ligging van het hotel is grootste troef.

Uitzicht is er niet maar doordat het hotel vlak bij station, centrum en haven ligt is het toch aan te bevelen.

Kamers en sanitair zijn gedateerd en aan vernieuwing toe.

Het ontbijt is redelijk.

Bedienend personeel in restaurant en bij de receptie is vriendelijk en hulpvaardig.

Gereisd familie in augustus 2008

april 2008 16 tot 21 graden

marie
1-5-2008

april 2008 16 tot 21 graden.

Zijn net terug van 4 dagen helsinki in hotel arthur.

Goed hotel vriendelijk personeel

ruime schone kamer.goede bedden.

ontbijt meer dan voldoende keuzes.

goede ligging 5 min. lopen van station en centrum.

het toeristenseizoen begint 1mei.

Gereisd met partner in mei 2008

de badkamer/toilet was gedateerd

J.C. Cornelis
25-3-2008

de badkamer/toilet was gedateerd.

de ligging erg gunstig.

eten was goed.

Gereisd met vrienden in maart 2008
2007

Leuk, gezellig hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten (alleen ontbijt) was zeer goed en behoorlijk veel keuze. En alles rookvrij! Een aanrader voor elke helsinki-bezoeker.

Gereisd met partner in december 2007

Op zich prima hotel, maar kamer en badkamer was wat aan de kleine kant. Heb alleen gebruik gemaakt van ontbijt en dat was niets bijzonders. Hotel is heel goed gelegen in het centrum!

Gereisd alleenreizend in december 2007
2006

Ben in de periode van 2005 en 2006 meerdere malen zakelijk in dit hotel geweest. Gezien de enorme prijzen in Helsinki is dit zeker een aan te raden hotel. Zelf verblijf ik over het algemeen in vier/vijf sterren hotels. Er is danook een duidelijk verschil merkbaar tussen vijf sterrenhotels (die er overigens voldoende in Helsinki zijn) en dit hotel. Echter prima service aan de receptie. Enkel het ontbijtbuffet verdient (negatieve)aandacht. Heb slechts zeer zelden humeuriger personeel gezien, die overigens rustig voordringt voor hun eigen ontbijtje. Ondanks dit toch wel lachwekkende gegeven is dit zeker die een hotel die een uitstekende prijs prestatie verhouding heeft. Zeker gezien de zeer centrale ligging. 10 min te voet naar het station (en de bus naar/van het vliegveld) en ook 10 min naar de boot naar Estland.

Gereisd zakelijk in november 2006

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arthur in Helsinki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arthur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.