Hostel Academica Summer Hostel

Hostel Academica Summer Hostel

Hostel
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Academica Summer Hostel voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hostel Academica Summer Hostel in het Nederlands

Academica Hostel

Patricia
21-6-2012

Prima hostel! Ik had een kamer voor mij alleen geboekt. Had dus m'n eigen keukentje en badkamertje. Dat was wel fijn. Alleen pannen, borden, bestek moest je in de gemeenschappelijke keuken beneden lenen. De kamers zijn basic. Tegenover het hostel zit een supermarkt, in de latere uurtjes kan je nog bij het tankstation terecht, vlakbij een leuk parkje aan het water, en de tram richting het centrum is ook op de hoek (het is ook lopend te doen).

Gereisd Alleenreizend in januari 2011

Veel drukte

heer Timmermans
14-6-2012

Een prima hostel, ook gratis sauna gelegenheid erbij. Ruime kamers met kookgedeelte. Het was er zuiver en had een goede douch.

Gereisd Alleenreizend in Fri May 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hostel Academica

Brink
26-6-2009

Dit hostel ligt in het centrum van Helsinki en wordt gerund door studenten. Bij de receptie is een ruimte met tv en 4 computers waar je tegen betaling op internet kan. Wij hadden een moderne kamer geboekt. Kamer met keuken en koelkast was ruim en schoon. Gasten kunnen 's ochtends gebruik maken van de sauna. Deze ligt in een naastgelegen complex.

Gereisd Met vrienden in juni 2009

2007

Het hostel is schoon en de counter is 24 uur per dag (door

Marijn
3-8-2007

Het hostel is schoon en de counter is 24 uur per dag bemand (door vriendelijke studenten). De kamers worden niet opgeruimd tijdens je verblijf, tenzij je dat expliciet vraagt. Je kunt 's ochtends gebruik maken van de sauna. Internet is prijzig (2 euro per half uur). De kamers zijn erg warm. Wel met eigen badkamer, koelkast en keukentje (maar geen keukengerei). Het is ongeveer een kwartiertje lopen naar de stad. Er zijn wel tram- en bushaltes vlakbij en het metrostation Kamppi is ongeveer 5 min lopen.

Gereisd Met vrienden in juli 2007
2006

Presenteert zich als appartementenhotel

Jan
29-12-2006

Presenteert zich als appartementenhotel. Er is inderdaad een keuken, maar kookgerei en servies ontbreken. Er is wel een gemeenschappelijke keuken op de BG met deze attributen. Wij hebben ze daar vandaan meegenomen naar de kamer, maar of dat de bedoeling is ... ???

Helaas kan er maar 1 raam een klein stukje open en er is geen airco. Daardoor wordt/blijft het erg warm in de kamer (het hotel is alleen 's zomers geopend en daarbuiten als studenhuisvesting in gebruik).

De ontbijtruimte bevindt zich op ca 100 meter afstand en kan uitsluitend via de openbare weg worden bereikt. De keuze bij het ontbijt is niet zo groot; er wordt voldoende aangevuld. Het buffet ziet er niet erg verzorgd uit. Daar moet wel bij worden vermeld, dat het erg druk was. Maar toch.

De ligging is gunstig met een tramhalte vlakbij.

Gereisd Anders in december 2006

Hotel wordt aangeboden als studio

J. Adriaanse
24-11-2006

Hotel wordt aangeboden als studio. Inderdaad is er in de kamer kookgelegenheid, maar ... pannen, borden, bestek ontbreken. Die kunnen evt. worden geleend uit de gemeenschappelijke keuken. In de zomer zijn de kamers erg warm; er kan maar 1 klein raam een klein stukje worden opgezet. Ontbijtbuffet biedt niet veel keus en het restaurant bevindt op ca. 50 m lopen vanaf de hostel

Gereisd Met partner in augustus 2006

Hostel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Academica Summer Hostel in Helsinki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Academica Summer Hostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.