Helsinki

Reviews over Helsinki

prachtige locatie

erik en sjouk,
    26-10-2017

Hier in oktober twee nachten geweest. Mooi locatie t.o.v. de stad Helsinki. Je bent zo in het centrum, nog geen 300 meter lopen. Nette kamer, super bed en het ontbijt was ook prima in orde. Aanrader voor een city-trip!

Gereisd met partner in oktober 2017

Groot zakelijk hotel, mooi gelegen aan de haven

christophe_zutterman,
    3-6-2017

Het hotel ligt op 10 minuutjes van het centrum van Helsinki. Het is een groot hotel, zo'n 1000 bedden telt het. De kamers kunnen klein zijn, omdat ze in een oude opslagplaats zijn geplaatst tussen grote kolommen. Het ontbijt is zeer uitgebreid qua aanbod. Je merkt wel dat dit een hotel is dat zich toespitst op zakelijke bezoekers. Het is een zeer professioneel hotel maar ook niet zo heel warm van beleving.

Een minpunt tijdens het verblijf was dat het internet 3 dagen niet werkte. Voor zo'n groot hotel is dat wel iets dat niet zou mogen gebeuren.

Wel leuk is dat de boten naar Tallinn en Stockholm net voor de deur passeren.

Gereisd zakelijk in juni 2017

Heerlijk dichtbij en midden in de stad

Marianne,
    10-12-2016

Kamers prima

Badkamer super klein

Jammer dat alles in dr buurt in de steigers het heeft ons verblijf er niet negatief onder gelden

Goed eten en verzorging en sxhoon

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Heel goed

Monica,
    31-10-2016

Prima hotel. Kamers waren ruim, schoon en netjes, en heerlijke bedden.

Badkamer met wc en bad. Het was met dat hoge diepe bad wel lastig in- en uit bad stappen als je wilde douchen maar de regendouche maakte dat wel weer goed.

Je kunt nog goed zien dat het een oude gevangenis is, dat maakt het heel aantrekkelijk. Er is nog een oude isoleercel bewaard gebleven waar je in kunt, en een groepscel uit de 18e eeuw.

Ontbijtbuffet is heel goed, veel keus en alles erg lekker.

Restaurant is gemiddeld qua Finse prijzen, en heel erg goed.

Ligging is 10 min lopen van het centrum, en de tram stopt voor de deur.

Gereisd met partner in oktober 2016

fantastische uitvalsbasis voor stedentrip!

marc,
    25-12-2015

Eens wat anders dan Barcelona of Parijs? Helsinki is verrassend. Lekker slenteren, bezichtigen, shoppen, eten en ook nog aardige finnen die perfect engels praten. Met hotel Glo Kluuvi zit je midden in het centrum. Perfecte service, perfecte kamers, uitgebreid ontbijt. Aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2015
Helsinki scoort een 7,8 uit 10, op basis van 97 reviews