Hotel Lapland Hotel Hetta

Hotel Lapland Hotel Hetta

Weer vandaag-22°-27°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Lapland Hotel Hetta voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Lapland Hotel Hetta in het Nederlands

Ontstressen in een magische wereld.

Sonja van Veen,
4-11-2018

Bereid je voor op een magische trip met heel veel sneeuw,ski-pistes,geweldige husky-sleetochten, sneeuwscootersafari over ongerepte bevroren meren en verblijf in trekkerhutjes waar de tijd lijkt te hebben stil gestaan. Maak kennis met een compleet andere cultuur en verbaas je over de vriendelijke en gastvrije mooie winterse wonderwereld.

Onthaasten is hier automatisme, totale rust en genieten puur. Zie het noorderlicht en wordt 1 met deze prachtige natuur en alles erom heen.

Het hotel is gastvrij, mooie verzorgde Kamers, een heerlijke gezamenlijke lounge waar je kan genieten van de rust bij een heerlijk warm open haardvuur.

De maaltijden zijn gevarieerd en culinair en het personeel is hulpvaardig en gastvrij.

Heerlijke sauna's voor ontspanning en een complete extra kamer gevuld met Thermokleding die je gratis mag lenen voor als je naar buiten gaat. Met een bezoek aan de echte kerstman in Rovaniemie is deze trip niet te overtreffen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

fantastisch

Boogh,
10-2-2017

ligging van het hotel is perfect, het ligt direct aan een meer.

veel excursie mogelijk heden.

mooie omgeving

Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lapland Hotel Hetta in Enontekiö, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lapland Hotel Hetta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.