Vakantiehuis

14 reviews over Vakantiehuis Ylläs Cabins in het Nederlands

Genieten in Winterwonderland

Kim C,
24-9-2018

Leuke gezellige cabins, van alle gemakken voorzien. We hebben al 4 x in deze huisje verbleven en het was altijd tip-top. De cabins zijn voorzien van een keuken met alle voorzieningen die je nodig hebt, fornuis, oven, koelkast, soms een kleine vriezer. En als je een keer geen zin hebt om te koken zijn er in het dorp ook verschillende restaurants. Vooral Poro is erg leuk. Wij gaan altijd in de winter en na een heerlijke koude dag buiten, gaat de sauna aan. Genieten. Komende winter gaan we voor de 5e keer. Dat zegt genoeg denk ik.

Gereisd met vrienden in december 2016

Visit lapland

Linda van huffel,
3-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Ligging t.o.v. pistes2

Mooie vakantie woningen van alle gemakken voorzien leuk dorpje wij verbleven in rohomukka 2.5 km van het dorp maar de wandeling waard. Leuke restaurantjes vooral poro was een leuk restaurant en goed eten.

Gereisd met partner in januari 2018

Super locatie en zeer complete huisjes!

Jacqueline,
5-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geen opmerkingen wat minder was. Alles keurig onderhouden, heel compleet!

Hier kom je echt tot rust.

Gereisd met partner in januari 2017

Geweldig!

Mariska,
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles ziet er netjes uit in het huisje. En alles is aanwezig. Zelfs een slee voor de kids. Je bent niet in Lapland, maar in Sprookjesland. Overal waar je kijkt is met sneeuw bedekt. Diverse restaurants en een grote supermarkt op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Droomvakantie!

Marjan van der veen
17-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Je weet niet wat je overkomt. Het was overweldigend.

Zo mooi zo stil . Zo wit.

Dik pak sneeuw.

Er was in de nacht dat wij arriveerden 30 cm sneeuw gevallen.

Het huis..wauwww.

Een fins huis met een open haard.

Haardhout was gratis.

We hadden ons goed voorbereid betreffende kleding tegen de kou.

Maar die kou viel ontzettend mee.

20 minuten lopen naar het dichtstbijzijnde restaurant.

Dit was voor ons geen probleem. We genoten van de wandeling erheen en nadien terug.

Goed verlicht wandelpad. Elke x weer n sprookjesgevoel.

Sneeuwscooter gehuurd, was prijzig. 250 euro pp.

Huskytocht gedaan.

Rendiertochtje.

Wandeling op de berg.

Dit was een onvergetelijke ervaring deze vakantie in Finland.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Sprookjesachtig mooi!

Patricia
6-1-2016

Wij mochten onze vakantie doorbrengen in vakantiewoning Rokuli. Een prachtige Finse woning! We hebben echt genoten van het huis zelf. Zo sfeervol, in een prachtige omgeving met heerlijke bedden. Op vijf minuten loopafstand van het dorpje. Ook de receptie was dichtbij waar je gratis op de wifi kunt. De omgeving is echt magisch...De excursies zijn geweldig. Ook het skiën is een overweldigende ervaring en veel uitgebreider dan we hadden verwacht. Geen kip op de piste wat het extra bijzonder maakt. Excursies vanuit Nederland boeken want deze zitten al snel vol!

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

echt mooiste vakantie woning die ik ooit gehad heb. werkelijk alles erop eraan. sleetjes voor de deur voor de boodschappen overigens was wel een behoorlijke wandeling naar het centrum of piste. compleet magnetron blue ray speler sauna wasmachine droger compleet ingerichte keuken vaatwasblokjes zout specerijern alles was er. 1 min puntje je moet zelf de bedden opmaken maar zo erg is dat ook weer niet. super uitzicht met eekhoorntjes. geweldige vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in maart 2014

Erg sobere vakantiewoningen

Fam. van Dongen
15-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Afgelopen maart hebben we een 3 *** cabin geboekt. De kwaliteit van de woningen is zeer matig, alles is oud, eenvoudig is sfeerloos. De woningen zijn gelegen in een rijtje en liggen op een soort terrein. Wij vonden het erg tegenvallen en zouden het niemand aanraden. Andere mensen die een 4 *** woning hadden geboekt waren wel erg tevreden en de woning zag er van buiten ook erg sfeervol uit. Het is inderdaad correct dat je van tevoren niet weet welke woning je krijgt, het is mogelijk om de accomodatie rechtstreeks te boeken via de organisatie ter plaatse en dan kan het wel. De omgeving en excursies zijn geweldig, zeker een echte aanrader, de 3 *** woningen zijn er helaas nog geen 2 waard!

Gereisd met partner in maart 2012

Geboekt via touroperator (Adventure week white Silence). Werkt samen met lokale organisatie. Organiseerde voor ons de transfers van en naar vliegveld, maar ook voor de excursies, de accomodatie (Yllas cabins -> wij hadden zon houten cabin, hoe romantisch), maar ook de verschillende excursies. Super klantgericht en vriendelijk. Maakte dit voor ons een van de mooiste reizen die we ooit gemaakt hebben. Cabins zijn van alle gemakken voorzien, liggen verspreid over het dorp, maar in een supermooie omgeving. Akaslompolo heeft genoeg restaurantjes, maar ook een supermarkt om zelf te kokkerellen in het huisje. Van het excursiepakket viel alleen de paardenexcursie wat tegen, maar dat kan ook met het stilzitten in combi met -30 graden te maken kunnen hebben.....

Gereisd met partner in januari 2012

kristelenpieter
13-8-2011

Wij zijn er geweest met een kleuter en een puber en we hebben het geweldig naar onze zin gehad. Het huisje was van alle gemakken voorzien en het was er heel schoon.

De omgeving is magisch....

Wij zijn aan het sparen en gaan dan zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ylläs Cabins in Akaslompolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ylläs Cabins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.