Visayas

Bekijk alle plaatsen

Sorteren

accommodaties Visayas met winkel

Reviews over accommodaties in Visayas

Fantastische plek voor macro duikfanaten

Leo Arendshorst
    9-6-2014

De accommodatie straalt rust uit en de vakantieganger wordt echt als gast ontvangen en behandeld. Alles wordt in het werk gesteld om te zorgen dat je zelf alleen maar hoeft te genieten. Er wordt goed gelet op de individuele behoefte van de gasten.

Vanuit onze strandbungalow een prachtig uitzicht over zee en eilanden. De bungalow is eenvoudig maar netjes ingericht. Even wennen is het mineraal houdende water uit eigen bron dat uit de kraan komt maar is lekker van temperatuur.

Een massage is snel geregeld.

Het eten is heerlijk. Iedere dag genoeg keuze en in de twee weken dat wij er waren was er geen dag met het zelfde menu.

Het duiken is geweldig zeker als je van het macro leven houdt is er veel te zien. Ian is een geweldige duikgids die ons geduldig alles heeft laten zien. Duiken bij Apo eiland was leuk maar vonden we met alle verhalen die we vooraf hadden gehoord tegen vallen. Een dagtocht naar walvishaaien moet je ook zeker opnemen in je vakantie als je hier bent.

Een aanrader!

top hotel

linda en frits
    9-4-2014

Mooie luxe kamers van groot formaat. Het park heeft 3 zwembaden. Het ontbijt is in buffet form en erg uitgebreid. Het strand wat bij het hotel hoort valt heel erg tegen dat vonden wij het enige min punt van dit hotel. Van af het hotel is het ongeveer 45 minuten rijden naar de haven voor de boot naar bohol. Mocht je niet op bohol gaan verblijven dan is een dagtour naar dit eiland wel echt een must. Zwemmen met de walvishaaien is ook echt een kans die je niet moet laten schieten. Wij hebben het in combi met de kawasan falls gedaan. Het is 3 uur rijden voor je in oslob aankomt en je moet vroeg weg want ze zijn er alleen tussen 7 en 9 maar het is het echt waard. Daarna door naar de watervallen en je hebt weer een mooie dag gehad. In de straat links om de hoek van het hotel zit massage salon nuat thai, echt een top tent en erg goedkoop. Verder niet veel restaurantjes of winkeltjes in de buurt. Je kan met een tuk-tuk naar grand-mall dat is 15 min rijden en leuk voor een avondje.