Visayas

Reviews over accommodaties in Visayas

Mooi & vriendelijk

Sonja,
    1-5-2016

In verband met een bruiloft naar Cebu geweest. Bijna 14 dagen in het Vista Mar verbleven. Het Hotel ligt aan het water en heeft een klein strandje. Ook een leuk zwembad. Het is gedateerd, maar de vriendelijke bediending en het mooie uitzicht maken veel goed. Zeker gezien de gunstige prijs. Slaapkamers best groot en heerlijke bedden.Tijdens ons verblijf is een mooi en leuk kinderzwembad gerealiseerd. Er zijn een aantal trappen in en rondom het hotel aanwezig, ook om naar het strandje te gaan. Misschien voor sommige mensen iets om rekening mee te houden. De keuken is redelijk tot goed. Jammer dat er vaak "nee" verkocht werd omdat bepaalde zaken niet op voorraad waren. Wifi is alleen in de lobby gratis en werkt daar redelijk. Leuk om naar een shoppingmall te gaan, er zijn er genoeg. En ga zeker ook een boottocht maken, Island hopping. Zeker de moeite waard ! Je kunt vlak bij het hotel opstappen. Het is een land met best grote contrasten. Zo hebben wij het in elk geval ervaren op Cebu.... Schitterende hotels/resorts en grote shoppingmalls maar ook grote armoede, hanengevechten, verkeer chaos...maar dat hoort er ( daar ) allemaal bij. Bevolking is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Lijken gelukkig en tevreden. Kortom, zeker de moeite waard om het eiland te bezoeken.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Anton Pieck stijl

Bjorn,
    30-3-2013

Wat een leuk hotel.

Geheel aan buitenzijde zoals Anton Pieck, de Efteling.

Leuk gemaakt en erg grappig om te zien.

Binnenzijde kamers ook erg leuk.

Gelegen op 5 min van de mini-airport van Dumanguete.

Gratis transport vanuit het hotel ! Top.

Goede Wifi, goede badkamer en leuke vriendelijk bediening.

Een aanrader.

Hotel is gelegen in buitenwijk van Dumanguete, een rijke buitenwijk.

Veel wat grotere huizen enz. Leuk naastgelegen restaurant.

Verder is in de omgeving vrij weinig te doen.

De hoofdstad heeft als bezienswaardigheid hanengevechten en het Ronbinsons winkelcentrum. Ook is er een Mc D.

Wat wél echt de moeite waard is, is via de vlakbij het hotel gelegen haven een bootje naar de overkant te nemen, dan met een tuktuk (150 pesos) naar Oslob Whales gaan. Hier kun je walvishaaien voeren en ermee snorkelen (500 pesos + 500 als je wilt snorkelen)

Een wereldervating

Gereisd met partner in december 2012

Mooi Hotel, overnachten goedkoop , eten duur.

peterleblanc,
    21-6-2010

Cebu, is een eiland onderdeel van de provincie Visayas. Het eiland wellicht een van de bekendste toeristen bestemmingen van de Filipijnen. Vooral chinezen bezoeken deze bestemming. In januari is het St. Nino feest. Bekend in de hele Filipijnen.

Optochten praalwagens etc. Voor mij was Cebu feitelijk meer een startpunt omdat ik geen overtocht die dag kon maken naar het veel mooiere Bohol. Verbleef derhalve in het White Sands Hotel. Kon via hun website een goedkoop verblijf regelen. Het hotel was buiten verwachting mooi. Prachtige kamers in in balinese stijl. Hadden wel de country Yard, maar raad deze ook aan iedereen aan, iets duurder maar heel mooi. Het ontbijt was goed en is inbegrepen, echter de overige maaltijden aren voor filipijnse begrippen duur. Buiten het resort ligggen restaurantjes waar je voor veel minder ook goed kon eten. Het zwembad echter was groot en mooi. Verder is de tuin zeer verzorgd en het strand is prachtig wit.

Gereisd met partner in januari 2009

Nederland

Marlotte,
    18-6-2010

Goed Hotel, dicht bij het strand en het uitgaan leven. Eten in het hotel is goed ontbijt is zeker ook lekker. Hele ruime kamers! De douche was wat minder maar niet alles kan perfect zijn. Kamers werden altijd netjes schoongemaakt. Het was geweldig

Gereisd met vrienden in juni 2010

top hotel

Martijn,
    13-12-2009

2 weken in genoemd hotel gezeten. Nette ruime kamers, zeer vriendelijk en gezellig personeel. Centraal gelegen op White beach.

Ook mijn PADI hier gehaald, erg goeie en relaxte instructeurs. Allemaal top dus.

Gereisd met vrienden in december 2009