Visayas

Bekijk alle plaatsen

vakanties Visayas

We hebben een aantal aanbieders voor Visayas voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Visayas

Echt een goed hotel met geweldige service

Andre en marijke,
    31-1-2015

Aan het strand van boracay. Maar de kamers zijn meest aan het zwembad. Grote kamers en geen last van het lawaai op het strand.echt een super service zowel in het hotel als aan het stand .Een echte aanrader

Gereisd met partner in januari 2015

Super locatie aan het strand

Niels,
    9-3-2013

Two seasons heeft een top locatie aan het strand. Iets uit de drukte van station 2, dus geen overlast maar dichtbij genoeg om er in 10 minuten heen te lopen voor alle restaurants en bars. Het aantal bedjes op het strand is beperkt maar ondanks de drukke bezetting van het hotel toch elke dag 2 bedjes kunnen bemachtigen. De kamers zijn ok maar niet heel bijzonder, alles is echter aanwezig wat nodig is. (Met goede airco). Ontbijt is niet al te uitgebreid en wordt na half 10 ook niet meer aangevuld. Toch wel een minpunt. Lunch en avondeten waren echter goed. Fijne massages op het strand voor weinig (10 euro voor een uur) en happy hour dat de hele middag duurt. Voor de prijs welke wij voor dit hotel betaalden is dit zeker een aanrader als ongedwongen, relaxed hotel. De minpuntjes waren daardoor makkelijk te overzien.

Gereisd met partner in januari 2013

Fantastische plek

Arnold en Jolanda,
    20-8-2012

Kleinschalig resort in aziatische/ japanse stijl. Het ligt precies aan het begin van White Beach. De 10 huisjes staan in een halve boog op de zee gericht. In het midden een groot rond zwembad.

Alle huisjes zijn verdeeld in een boven en onderverdieping. De presidential suites staan het dichtst bij het strand en hebben daarom het mooiste uitzicht. Deze hebben een wat grotere kamer, een balzaal van een badkamer en een klein prive buitenbadje. Alles loopt met trappen. Boven receptie, 50 tr. lager de huisjes, 50 tr. lager het zwembad en poolbar, net boven strand het restaurant. Er is ook een weggetje voor de minder validen. (+golfkarretjes). Ruime huisjes die zeer luxe ingericht zijn. Veel personeel die altijd voor je klaar staan en even vriendelijk zijn. De baby wordt rustig een kwartiertje meegenomen door de ober om het strand, de keuken en van alles te laten zien. Zo heb je zelf even wat rust.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

mooi hotel jammer van de ligging

Wendy,
    29-12-2011

Ik heb in dit hotel iets langer dan 2 weken gezeten. Het hotel is prima. Het ziet er allemaal keurig uit. De kamer is mooi en ruim ingericht. De bedden zijn ook goed. Het ontbijt was goed alleen vaak hetzelfde. Het zwembad is heerlijk alleen jammer dat de ligbedje echt niet lekker liggen. je mag trouwens zwemmen tot 23:00 uur, het is ook wel is leuk om s'avonds te zwemmen. In het hotel is het erg rustig, mede door de ligging. Dit hotel ligt niet aan het strand(wat wij wel wisten), je moet een steegje uitlopen en dan ben je op het prachtige strand. Nog geen 5 minuten lopen. Ik vond het steegje niet zo fijn om door te lopen bij avond want er was bijna geen verlichting. Maar al met al een prima luxe hotel om te verblijven.

Gereisd met partner in november 2011

Heerlijk gelegen resort vlak aan zee

Anne Joosen,
    22-4-2011

Cocobana Resort in Malapascua ligt zowat aan het strand. Wij hadden een cottage vlak naast de receptie. Het restaurant werd gerenoveerd, dus we hebben er niet gegeten. De mensen aan de receptie zijn erg vriendelijk. De cottages zijn heerlijk en worden prima schoon gehouden. Er is een veranda bij de cottage met een voortuin en een geweldig uitzicht van palmbomen en zee met boten. Het resort ligt aan een strandweggetje (gewoon een deel van het strand) waar allerlei restaurantjes, barretjes en vooral veel duikscholen zijn. Wij hebben gedoken met Seaquest divers (een van de laatste duikscholen aan het straatje) en die was echt geweldig.

Cocobana resort is echt een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2011