Visayas

Reviews over accommodaties in Visayas

Heerlijke vakantie gehad

Fam v emmerik,
    29-6-2016

fantastische lokatie aan een schitterend strand ! Op de hoofdstraat ernorm veel tuktuks die je over het hele eiland kunnen brengen. Hier merk je in het hotel niets van . Vriendelijke mensen en Service is prima!

Gereisd met partner in juni 2016

geweldige ligging

linda en frits,
    13-8-2013

Dit is een heel leuk hotel op een geweldige plek maar als je niet van drukte houdt dan moet je hier niet naar toe gaan want dit hotel staat echt op de boulevard aan het strand en dan ook nog is precies in het midden van de lange boulevard. De hele dag en avond lopen er mensen langs maar s'avonds heb je niet heel erg last van de muziek want op het strand voor het hotel staan alleen bedjes dus dat scheelt wel weer. Dit stukje strand is gereserveerd voor de hotel gasten dus als je smorgens bij het ontbijt meld dat je een bedje wil voor die dag dan worden er handdoeken met jou naam sticker voor je op 2 van de bedjes gelegd. Het ontbijt is prima en voldoende. Het is een kleinschalig hotel met 17 kamers dus geen lopendbuffet maar ontbijt a la carte. Het personeel is heel vriendelijk en erg behulpzaam. Er staat 24/7 een bewaker voor het hotel die alles strikt in de gaten houdt. De kamers zijn schoon en van redelijke maat. Elke kamer heeft zeezicht dus in dit hotel zit je gewoon altijd goed.

Gereisd met partner in juni 2013

Een van de beste hotels van het eiland

Bjorn,
    25-3-2013

Het hotel ligt mooi op de heuvel.

Met een prachtig uitzicht op zee, en briljante zonsondergangen.

Malapascua is lastig te bereiken maar zeker de moeite waard.

Met name het duiken naar de TresherShark is dé bezienswaardigheid.

Het hotel is natuurlijk gebouwd.

Absoluut niet rolstoelvriendelijk, want gelegen op een berg.

Mooi privestrand

Pluspunten

- Uitzicht

- Prijs

- Natuurlijk gevoel

- Privestrandje

- Nieuw aangelegde buitenbar en toilet, volop in ontwikkeling

Min

- Gelegen op berg dus slechter toegankelijk

- Prijs schiet omhoog omdat alle kamers dure makeover krijgen.

Verbleven voor 23,-- per kamer per nacht.

Nu zou hij snel richting 80 tot 100 euro gaan

Gereisd met partner in december 2012

Heerlijke plek om tot rust te komen!

c_a_vandew,
    22-8-2012

Je hebt je eigen villa huisje, je kunt kiezen met tuin zicht, zwembad zicht of die met zeezicht. De huisjes zijn echt heel schattig en heel schoon. Je hebt een douch en een bad. Badkamer is erg groot. Het resort is prachtig groen en heeft een enorm zwembad. Heerlijk vertoeven hier. Maar blijf hier geen week, dan word je gek van de rust. Wij zijn hier 3 dagen geweest en dat is meer dan genoeg. Het ontbijt is lekker je kunt kiezen uit 2 ontbijtjes en dan komen ze het brengen. Als je meer wilt kun je dat gewoon vragen.. :-) het avond eten is ook lekker. Personeel is echt super vriendelijk en willen je graag wat vertellen over hun cultuur, land en je de heerlijke vruchten op het resort laten proeven. Leuke tijd gehad hier en het resort is echt prachtig aangelegd.

Gereisd met partner in augustus 2012

Aanrader!

stijnb,
    13-5-2012

Jony 's Beach Resort ligt in het ietwat rustigere station 1, maar dicht genoeg bij station 2 met de vele restaurants op het strand en de d-mall. Het hotel ligt aan het prachtige white beach. Je moet enkel een smalle maar drukke weg oversteken. Gelukkig was er overdag constant een 'agent' die tegenliggers tegenhield, zodat je veilig kon oversteken, want het hotel ligt vlak in een bocht. Heel vriendelijke service, prima kamers, heel proper. Je ontbijt aan het strand, zalig is dat! Overdag zijn er strandstoelen en handdoeken beschikbaar. Als je in Boracay verblijft is dit hotel een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2012