8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Coco Grove Beach Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Coco Grove Beach Resort in het Nederlands

Een mooi Resort

Bart Verkerk
17-1-2010

Beach Resort Coconut groove is een plaats om zeker te bezoeken. Het eten is uitstekend. En de stranden zijn mooi met aan de zijkant rots partijen. Je waant je in de tropen in dit resort

Gereisd met vrienden in maart 2008

Zeker naar toe gaan!

kitty
16-8-2009

Een fantastisch resort! Wat een goed personeel ( Voaral Jeje). Er is een nieuw restaurant (Salamandas) van een hoog niveau, maar ook het eten in het oude restaurant is prima. Daar treedt 's avond ook een bandje op, erg gezellig.

2 prachtige zwembaden. Het ligt pal aan de zee en daar kun je ook lekker in zwemmen. Prima massage (Rina) en pedicure, manicure (Gloriafé).

We hebben via het resort 2 motorfietsen gehuurd en daarmee Siquijor verkend, erg leuk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009
2008

Wat een topper

Fam. de haan
7-10-2008

Diverse resorts bezocht op de Filipijnen. Maar de prijs/kwaliteit verhouding kom je elders niet tegen.

Gereisd met partner in oktober 2008

Coco Grove is een rustig en zeer verzorgd resort

Hans Baggermans
17-4-2008

Coco Grove is een rustig en zeer verzorgd resort. De paadjes zijn netjes geveegd, de tuin is goed bijgehouden en de kamers zijn schoon en netjes. De bar sluit 's avonds vroeg en dan is het echt uitgestorven in het resort. Voor mensen die op zoek zijn naar rust is dit een ideale plek.

Gereisd met vrienden in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coco Grove Beach Resort in Siquijor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coco Grove Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.