Hotel Coco Grove Beach Resort

Hotel Coco Grove Beach Resortstersterster

8.5Fantastisch

Filipijnen, Visayas, Siquijor

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Coco Grove Beach Resort voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

6 reviews over Hotel Coco Grove Beach Resort

• 8Bart Verkerk17-01-2010

Een mooi Resort

Beach Resort Coconut groove is een plaats om zeker te bezoeken. Het eten is uitstekend. En de stranden zijn mooi met aan de zijkant rots partijen. Je waant je in de tropen in dit resort

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 9kitty16-08-2009

Zeker naar toe gaan!

Een fantastisch resort! Wat een goed personeel ( Voaral Jeje). Er is een nieuw restaurant (Salamandas) van een hoog niveau, maar ook het eten in het oude restaurant is prima. Daar treedt 's avond ook een bandje op, erg gezellig. 2 prachtige zwembaden. Het ligt pal aan de zee en daar kun je ook lekker in zwemmen. Prima massage (Rina) en pedicure, manicure (Gloriafé). We hebben via het resort 2 motorfietsen gehuurd en daarmee Siquijor verkend, erg leuk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8Fam. de haan07-10-2008

Wat een topper

Diverse resorts bezocht op de Filipijnen. Maar de prijs/kwaliteit verhouding kom je elders niet tegen.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7Hans Baggermans17-04-2008

Coco Grove is een rustig en zeer verzorgd resort. De paadjes zijn netjes geveegd, de tuin is goed bijgehouden en de kamers zijn schoon en netjes. De bar sluit 's avonds vroeg en dan is het echt uitgestorven in het resort. Voor mensen die op zoek zijn naar rust is dit een ideale plek.

Gereisd met vrienden in april 2008

0 tips over Hotel Coco Grove Beach Resort