Visayas

Reviews over accommodaties in Visayas

Geweldig

Inge,
    30-6-2016

4 dagen hier door mogen brengen en het was fantastisch!

De service, kamers, ligging etc. wij hebben echt genoten!

Heerlijke vakantie gehad

Fam v emmerik,
    29-6-2016

fantastische lokatie aan een schitterend strand ! Op de hoofdstraat ernorm veel tuktuks die je over het hele eiland kunnen brengen. Hier merk je in het hotel niets van . Vriendelijke mensen en Service is prima!

Mooi & vriendelijk

Sonja,
    1-5-2016

In verband met een bruiloft naar Cebu geweest. Bijna 14 dagen in het Vista Mar verbleven. Het Hotel ligt aan het water en heeft een klein strandje. Ook een leuk zwembad. Het is gedateerd, maar de vriendelijke bediending en het mooie uitzicht maken veel goed. Zeker gezien de gunstige prijs. Slaapkamers best groot en heerlijke bedden.Tijdens ons verblijf is een mooi en leuk kinderzwembad gerealiseerd. Er zijn een aantal trappen in en rondom het hotel aanwezig, ook om naar het strandje te gaan. Misschien voor sommige mensen iets om rekening mee te houden. De keuken is redelijk tot goed. Jammer dat er vaak "nee" verkocht werd omdat bepaalde zaken niet op voorraad waren. Wifi is alleen in de lobby gratis en werkt daar redelijk. Leuk om naar een shoppingmall te gaan, er zijn er genoeg. En ga zeker ook een boottocht maken, Island hopping. Zeker de moeite waard ! Je kunt vlak bij het hotel opstappen. Het is een land met best grote contrasten. Zo hebben wij het in elk geval ervaren op Cebu.... Schitterende hotels/resorts en grote shoppingmalls maar ook grote armoede, hanengevechten, verkeer chaos...maar dat hoort er ( daar ) allemaal bij. Bevolking is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Lijken gelukkig en tevreden. Kortom, zeker de moeite waard om het eiland te bezoeken.

Paradijs

Malou,
    18-3-2015

Wij hebben vier dagen genoten van Atmosphere.

Het resort is super mooi aangelegd met zeer ruime en luxe kamers. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten in het restaurant is goed.

top hotel

linda en frits,
    9-4-2014

Mooie luxe kamers van groot formaat. Het park heeft 3 zwembaden. Het ontbijt is in buffet form en erg uitgebreid. Het strand wat bij het hotel hoort valt heel erg tegen dat vonden wij het enige min punt van dit hotel. Van af het hotel is het ongeveer 45 minuten rijden naar de haven voor de boot naar bohol. Mocht je niet op bohol gaan verblijven dan is een dagtour naar dit eiland wel echt een must. Zwemmen met de walvishaaien is ook echt een kans die je niet moet laten schieten. Wij hebben het in combi met de kawasan falls gedaan. Het is 3 uur rijden voor je in oslob aankomt en je moet vroeg weg want ze zijn er alleen tussen 7 en 9 maar het is het echt waard. Daarna door naar de watervallen en je hebt weer een mooie dag gehad. In de straat links om de hoek van het hotel zit massage salon nuat thai, echt een top tent en erg goedkoop. Verder niet veel restaurantjes of winkeltjes in de buurt. Je kan met een tuk-tuk naar grand-mall dat is 15 min rijden en leuk voor een avondje.