Reviews over accommodaties in Visayas

Een eiland om weer te komen.

erik,
    30-9-2013

Een zeer relaxte locatie en super vriendelijk medewerkers.

Schitterende plek aan het strand.

Hanne,
    21-1-2012

Een mooi resort aan het strand gelegen. Met name het eetgedeelte is leuk, tafeltjes op zand zodat je eigenlijk je hele vakantie geen schoenen aan hoef te doen.

In een woord fantastisch

marlex46,
    17-3-2011

We zijn er 2 weken geweest goed eten prachtige duikstekken is wel een lange reis

daarheen maar daarna vergeet je alles.

We gaan zeker terug misschien wel in 2011

Leuk resort, aardig personeel

Hank,
    15-10-2010

Exotic is een leuk resort en verreweg het mooiste, maar ook duurste op het hele eiland. Het personeel is erg vriendelijk maar zeer gericht om omzet te maken. Waarschijnlijk opdracht van de Hollandse eigenaar Phil die niet echt vriendelijkheid uitstraalde. Het eten is uitgebreid en voortreffelijk. Ik vond, qua duiken, het eiland Calanggaman werkelijk adembenemend met zijn 200m drop off. Ook bij Monad Shoal de Tresher Sharks en Manta Rays gezien. De andere divesites waren naar mijn mening een beetje kaal met weinig leven.

Wel een geweldige tijd gehad en kom zeker eens terug op het eiland.

gastvrijheid, uitstekende keuken Frans management

Peter,
    15-7-2010

Thalatta Resort is vanuit Bohol of Cebu per veerboot naar Dumaguette (Negros Oriental) te bereiken. Vanuit de haven 30/45 minuten rijden per auto (eigen pick-up service). De bungalows zijn ruim opgezet met een comfortabele slaapkamer met alle gemakken voorzien. De badkamer met uitzicht op een privé patio , eens een keer wat anders dus. De veranda's hebben bijna allen zicht op zee. De gastvrijheid hier is hoog in het vaandel, de eigenaar is van Franse afkomst. Het personeel spreekt uitstekend Engels. Dit nog vrij onbekende deel van de Philipijnen kenmerkt zich door vulkanische stranden, ongerepte natuur (jungle) met excostische watervallen. Vanuit het resort kan met gemak een scooter geregeld worden om dit deel verder te ontdekken. Let wel de wegen zijn vaak stijl en niet altijd van asfalt voorzien. Als je voorzichtig rijdt dan is het zeker te doen. De keuken is gevarieerd en verbazingwekkend goed. Apo island te regelen per boot vanaf resort, een prachtige snorkel bestemming