We hebben een aantal aanbieders voor Dauin voor je op een rij gezet:

Reviews over Dauin

Geweldig!

Bibi,
    19-10-2015

Wij zijn hier een aantal dagen verbleven om te duiken voor onze huwelijksreis. De locatie is mooi & rustig en de kamers zijn ruim en net, ver weg van het massatoerisme - heerlijk! Silke de gastvrouw is fantastisch, en zorgt dat je je vanaf moment 1 thuis voelt. Je krijgt een persoonlijke behandeling en ze neemt echt de tijd voor je. Vanuit hier kun je makkelijk naar Apos Island dat bekend staat om het prachtige koraal en het rijke onderwaterleven. Ook heb je op 5 tot 10 minuten afstand prachtige duikplekken met veel macroleven. Duiken vanuit Amontillado doe je maximaal met 6 personen en dat is erg fijn en echt een luxe. Iedere dag staat er weer iets anders op het menu en het eten is heerlijk, evenals de wijnen op de menukaart en de cocktails. We hebben een fantastisch verblijf gehad, aanrader!!

Gereisd met partner in oktober 2015

Paradijs

Malou,
    18-3-2015

Wij hebben vier dagen genoten van Atmosphere.

Het resort is super mooi aangelegd met zeer ruime en luxe kamers. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten in het restaurant is goed.

Gereisd met partner in februari 2015

Fantastische plek voor macro duikfanaten

Leo Arendshorst,
    9-6-2014

De accommodatie straalt rust uit en de vakantieganger wordt echt als gast ontvangen en behandeld. Alles wordt in het werk gesteld om te zorgen dat je zelf alleen maar hoeft te genieten. Er wordt goed gelet op de individuele behoefte van de gasten.

Vanuit onze strandbungalow een prachtig uitzicht over zee en eilanden. De bungalow is eenvoudig maar netjes ingericht. Even wennen is het mineraal houdende water uit eigen bron dat uit de kraan komt maar is lekker van temperatuur.

Een massage is snel geregeld.

Het eten is heerlijk. Iedere dag genoeg keuze en in de twee weken dat wij er waren was er geen dag met het zelfde menu.

Het duiken is geweldig zeker als je van het macro leven houdt is er veel te zien. Ian is een geweldige duikgids die ons geduldig alles heeft laten zien. Duiken bij Apo eiland was leuk maar vonden we met alle verhalen die we vooraf hadden gehoord tegen vallen. Een dagtocht naar walvishaaien moet je ook zeker opnemen in je vakantie als je hier bent.

Een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2014

Hier komen we zeker terug!!

Leo Witkamp,
    3-8-2013

's Avonds om 20.30 bij het resort gearriveerd en persoonlijk door Peter en Regina welkom geheten met een drankje. Ook werd er nog speciaal voor ons een heerlijke maaltijd bereid. De hele week zijn we verder verwend met voldoende keus in afwisselende menu's.

We verbleven in een beachcottage. Heerlijke kamer, stijlvol ingericht en fantastisch uitzicht. Overigens ziet het hele resort er heel verzorgd en stijlvol uit met oog voor details.

De verschillende duiklocaties in de omgeving vertonen veel variëteit: van muckdiving langs de kust tot de schitterende koraaltuinen bij Apo Island. En de lokale duikgids Ian is geweldig! Hij is zorgzaam en weet alles te vinden. Ook de boot is prima in orde: voldoende plaats, met toilet aan boord en brede ladder om weer aan boord te klimmen.

Al het personeel op het resort (duikcrew, bediening, staf) is super vriendelijk en behulpzaam.

Het enige waar we spijt van hebben, is dat we maar een weekje hadden geboekt!

Gereisd met partner in juli 2013

aanrader

huub,
    10-6-2013

09/06/2013 Het is een heel mooi, rustig resort gelegen vlak aan het strand en omgeven door een mooie tuin met zwembad. Onze kamer was een perfecte kamer met zeezicht en mooi gestyled uitgerust. Voor de kamer hadden wij 2 comfortabele ligbedjes en een zitje met een hangmat. Het personeel is zeer vriendelijk en attent en je wordt in de watten gelegd. Voor het diner was er elke dag een andere keuze uit een 3 tal voor/hoofd en nagerechten. Had jezelf een voorkeur voor een bepaald gerecht dan hoefde je dit maar aan te geven en het werd bereid. Wat de kok elke dag op tafel zette was van een uitstekende kwaliteit. Het duiken vonden wij uitstekend. Voor trips die verder weg liggen moet er een toeslag betaald worden. Alles staat heel duidelijk vermeld, dus je komt nooit voor verrassingen te staan. De bemanning deed er alles aan om het je naar de zin te maken Kortom een echte aanrader voor wie van een lekkere rustige duikvakantie en van lekker eten houdt. Wij gaan er zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2013
Dauin scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews