Hotel Sumisid

6 reviews over Hotel Sumisid in het Nederlands

Een aanrader voor duikers

Marieke
3-10-2010

De Sumisid Logde is echt een aanrader voor duikers. De ligging direct aan zee met een goede duikschool erbij is perfect. Het is een kleine budget accomodatie met een paar kamers met airco en een paar zonder. Het personeel is bijzonder aardig en het eten erg goed en vers. Je kunt hier niet echt van een 3* hotel spreken vind ik, het is meer een soort guesthouse/ lodge. Er zijn verder geen faciliteiten behalve een terras met ligbedden. In Moalboal zijn geen lange zandstranden maar kleine strandjes die steeds onderbroken worden door stenen. Voor het strand kun je beter naar een andere plaats gaan.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super bestemming met "vip" behandeling ;-)

Leon & Cissy
24-1-2010

leuke lodge, echte aanrader, wij zijn hier geweest van 23 t/m 31 mei 2009 vriendelijk personeel in hotel en op de duikbasis. We waren (na 2 dagen) de enigste gasten en met 3 duiken per dag, werd alles aan ons aangepast, zoals eet- en duiktijden gewoon super. het aziatische eten was zeer gevarieerd, veel en heerlijk. de kamers en badkamer zijn sober maar schoon. wij hebben hier een geweldige vakantie gehad die zeker voor herhaling vatbaar is! en duiken op de filippijnen is suuuuuper!!!!

Gereisd Met partner in januari 2010

Prima hotel met uitstekend eten!

Marcella de Waard
14-8-2009

Zeer kleinschalig hotel met uitstekende service. Het personeel kent je bij naam en doet alles voor je. De etenstijden werden voor ons aangepast, aangezien we de enige gasten waren. Het eten is voortreffelijk! Altijd vers, voldoende afwisseling en meer dan genoeg. De kamers zijn niet erg groot en onze kamer had geen ramen. Dat voelde wel een beetje benauwd aan. De duikschool was erg goed en ligt gelijk naast de deur. Ze houden echt rekening met je wensen. Kortom een echte aanrader wanneer het op service aankomt. Voor luxe moet je hier niet naartoe.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldige bestemming met "vip behandeling"

leon & cissy
28-7-2009

leuke lodge, echte aanrader, vriendelijk personeel in hotel en op de duikbasis. We waren (na 2 dagen) de enigste gasten en met 3 duiken per dag, werd alles aan ons aangepast, zoals eet- en duiktijden gewoon super. het aziatische eten was zeer gevarieerd, veel en heerlijk. we hebben een geweldige vakantie gehad die zeker voor herhaling vatbaar is!

Gereisd Met partner in mei 2009

Klein maar super!

Elisabeth
12-6-2009

Dit was heel anders dan Oasis op Bohol. Het is heel kleinschalig maar zo ontzettned gezellig! Het personeel van het hotel en de duikschool zijn zo ontzettend vriendelijk. En het eten is ook hier ontzettend goed. Echt een aanrader! Ook hier wil ik weer terug.

Gereisd Alleenreizend in juni 2009
2008

Gezellig, vriendelijk en de zee voor de deur

Richard & Esther
19-11-2008

Kleinschalig hotel, met zeer vriendelijk personeel en direct ernaast de duikschool van Seaquest. Met de duiklocaties op korte afstand. Lekker aziatisch eten.

Gereisd Met partner in Wed Nov 19 2008 16:11:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sumisid in Cebu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sumisid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.