Hotel Shangri-La Mactan Island

Animatie programma
Airco
Restaurant
Peuterbad

We hebben een aantal aanbieders voor Shangri-La Mactan Island voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Shangri-La Mactan Island in het Nederlands

Echt een aanrader!!

c_a_vandew
19-8-2012

Wat een geweldig resort!! En het is in het echt nog mooier dan op de foto's!

Het personeel is zeer vriendelijk en ze doen alles voor je! Het eten is perfect! En strand is mooi, neem alles wel waterschoentjes mee! De onderwater wereld is werkelijk prachtig! Voor 6 euro huur je een goede snorkelset op het strand. Wij zijn er 6 dagen geweest en hebben er een bruiloft gehad, was een geweldig feest!! De kamers zijn zeer schoon en zeer goed beveiligd er hangen overal door het hele hotel zoveel camera's wifi is er door het hele hotel en zelfs op het strand. Echt perfect. Ondanks dat de prijzen hoog zijn 230,- per nacht incl ontbijt. En de andere prijzen te vergelijken zijn met Nederland.. Is het echt een aanrader, de tuin en het zwembad zijn ook geweldig!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Compleet relaxte vakantie!

Lars
6-9-2009

Zeer de moeite waard qua prijs/kwaliteit. Personeel echt super aardig en gezellig, maar niet zo overdraven als in bijv. BKK ofzo. Echt laid back. De (atmos)sfeer is perfect, we zijn er echt tot rust gekomen. We zijn er zelfs officieel getrouwd!

Een aanrader met kinderen vanwege de speciale zwembaden voor kids, de speelhal en de klimapparaten, echt zo relaxt. Het privestrand en de ligstoelen rondom de vele zwembaden zijn perfect. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

En BTW, het ontbijtbuffet zal je maar zelden zo uitgebreid zien! Vlees, fruit, groente, rijst, vis, sushi, broodjes, Danish, koekjes, yoghurt, English, American, wat nog meer! Echt alles! En weet je, eten dat van die dag overblijft gaat dezelfde avond nog naar een lokaal weeshuis!

En hoewel de ligging op zich brak is, kom je met de shuttlebus wel op leuke plekjes. Dus je kan gemakkelijk een dagje shoppen of de natuur in.

Gewoon doen dus! Lekker voor een kleine week...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
2008

Super

J. Boskma
18-8-2008

Echt een geweldig mooi en luxe Hotel. Zelf heb ik meerere Hotel's geprobeerd op Mactan Island, waaronder Plantation bay (valt tegen) en het naast gelegen Hilton. Maar Shangri-La is zeker de beste. Even bellen een een beetje onderhandelen over de prijs werkt zeker! Aangezien ik er voor $ 200 per nacht zat en dat is het zeker waard!

Gereisd met partner in augustus 2008

2007

Fantastisch luxueus resort

J. Keulemans
21-7-2007

Fantastisch luxueus resort. Zeer veel faciliteiten en nanny's voor de kids. En een luxueuze spa en een flink aantal restaurants. Door de ligging aan zee is de temperatuur ook wel te houden. Mooie excursies. Leuk voor een dag of 5, 6. Prijs is niet laag - ik betaalde 450 dollar per nacht.

Gereisd familie in juli 2007

Fantastisch,echt een verwen resort

d c schouten
13-3-2007

Fantastisch,echt een verwen resort. dit gaat dromen te boven,als ik iets mocht overdoen dan is t dit verblijf. echt vijf sterren.Alles er op en eraan.

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shangri-La Mactan Island in Cebu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shangri-La Mactan Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.