Hotel Maribago Blue Water Beach Resort

Hotel Maribago Blue Water Beach Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Maribago Blue Water Beach Resort voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Maribago Blue Water Beach Resort in het Nederlands

top hotel

linda en frits
9-4-2014

Mooie luxe kamers van groot formaat. Het park heeft 3 zwembaden. Het ontbijt is in buffet form en erg uitgebreid. Het strand wat bij het hotel hoort valt heel erg tegen dat vonden wij het enige min punt van dit hotel. Van af het hotel is het ongeveer 45 minuten rijden naar de haven voor de boot naar bohol. Mocht je niet op bohol gaan verblijven dan is een dagtour naar dit eiland wel echt een must. Zwemmen met de walvishaaien is ook echt een kans die je niet moet laten schieten. Wij hebben het in combi met de kawasan falls gedaan. Het is 3 uur rijden voor je in oslob aankomt en je moet vroeg weg want ze zijn er alleen tussen 7 en 9 maar het is het echt waard. Daarna door naar de watervallen en je hebt weer een mooie dag gehad. In de straat links om de hoek van het hotel zit massage salon nuat thai, echt een top tent en erg goedkoop. Verder niet veel restaurantjes of winkeltjes in de buurt. Je kan met een tuk-tuk naar grand-mall dat is 15 min rijden en leuk voor een avondje.

Mooi resort

brinkwj
7-10-2011

Mooi goed resort, op ongeveer 15 minuten rijden van Cebu luchthaven.

Resort ligt op de " Lapu lapu" gedeelte van Cebu.. Hier liggen wat mooie resorts. Groot resort, je wordt met een golf karretje naar je kamer gebracht. Ligt een beetje ver weg van de stad zelf en restaurants. Maar dat zorgt juist voor een wat rustigere sfeer. Kamers zijn een beetje aan de oude kant, en kunnen een update gebruiken, maar zijn nog wel behoorlijk bij de tijd. Goede kamer met dito bed. Goede badkamer. Ontbijt zeer uitgebreid met ook Europese gerechten. Eieren vers gemaakt naar smaak. Veel fruit. Cebu heeft niet echt een strand ala Boracay, en dat is goed te zien. Strand is klein en lijkt bij Maribago een beetje kustmatig te zijn. Maar goed genoeg voor een beetje zonnen.. Report zelf is mooi, veel tropische planten en zelfs een water gedeelte met kleine haaien. Worden elke dag op vaste tijd eten gegeven. je kunt mee kijken en foto's maken. Restaurants voor dinner zijn vrij duur, maar wel goed.

goed resort

Gerard de Groot
14-4-2010

Ben hier geweest in december 2007

mooi kamer ontbijd restaurant was prima

service personeel is prima

en ze zijn vriendelijke leuke strandje niet echt aan zee helaas

Mooi resort

marije
16-11-2009

Fijn resort om je vakantie te beginnen/eindigen. Leuke huisjes allemaal op loopafstand van het strand, voor de liefhebbers zijn er verschillende zwembaden. Er stonden lekkere luchtbedden op het strand, vaak was het best rustig hier. Alles in mooi en luxe.

Es tut sich viel seit ein neues Management hier ist. Viele neue Zimmer wurden gebaut und alte modernisiert. Zur Zeit wird das Schwiimbad modernisiert. Da Fischrestaurant am Meer ist sehr empfehlenswert. (Die Fischpreise steigen natürlich auch auf den Philippinien. Und ein Lobster kostet auch hier Geld. Wesentlich weniger als in Deutschland aber für 10,00 Euro bekommt man ihn auch nicht mehr).

Das Innen-Restaurant ist weniger nach unserem Geschmack gewesen. Nur Büffet. Nett scheint auch das angeschlossene neue Ital. Restaurant mit Sein-Backofen zu sein.

Das Blue Water ist sehr gut ausgelastet und bei Gästen beliebt. Für Kinder ideal. Auch sind immer mehr russische Gäste anzutreffen.

een dure TOPPER

RAI
5-2-2009

Klasse resort! Prachtige bungalo's aan het strand. Ze waren in december ook bezig aan nieuwe bungalo's die er nog mooier uit zien!

HEEL vriendelijk personeel. (inderdaad Annet, enkel aan de balie bij de check-in vond ik ze ook niet vriendelijk en behulpzaam)

3 zwembaden, 3 restaurants, verschillende massage-spots, ruime keuze aan watersport/-pret,...

minpunten :

- slechts 1 pc met internet (wel gratis)

- weinig avond-animatie (maand december)

- de prijs : alles is wel tot in de puntjes verzorgd, maar je betaalt er dan ook zeker genoeg voor ...

2008

Ideal für Familien mit Kindern

Wernher
16-10-2008

Bei der Reservierung darauf achten, dass man ein Zimmer in den neuen Häusern erhält. Die älteren Räume sind doch schon abgewohnt und haben alte Klima-Anlagen die sehr laut sind. Mobilar ziemlich abgewohnt. Abends tote Hose. Für Singles nicht geeignet, da langweilig. Auch ausserhalb der Anlage. 2009 eröffnet in der Nachbarschaft das neue 1000 Betten-Hotel "Emperial", dann dürfte mehr Abwechslung geboten werden. Die Hotelanlage wird ziemlich "familiaer" geführt. Es fehlt der Pep in dieser Anlage. Wir sich aber erholen will, ist hier sicherlich gut aufgehoben, wenn auch vieles für philippinische Verhältnisse zu teuer ist.

Das Hotel ist bemüht, sich einen guten Ruf zu erarbeiten

Uli Müller,10405 Berlin,Wörtherstr. 26
14-1-2008

Das Hotel ist bemüht, sich einen guten Ruf zu erarbeiten.Personal ist sehr freundlich und bemüht. Die Preise für Massage etc. sind unaktzeptabel(2000Peso) Der so genannte Beach ist ca. 50m breit und zum Schwimmen nicht geeignetRechts und links vom "Strand gehen 2 große Abwasserleitungen ins Meer und abends kommen die Fäkalien mit der Flut zurück!!! Der Zimmerservice ist ausgezeichet, alles sehr sauber.Das Frühstück ist für diese Kategorie zu monoton und die Speisen im Sea Food Restarant sind traumhaft teuer 100g Lobster 980 Peso.Die auf den Zimmern angeboten Spezialabene haben vom kulinarischen keinen Wert Die Organisation der Bedienung funktioniert nicht,obwohl sich alle kopflos große Mühe geben.Sextourismus mit alten fetten Säcken wird geduldet Freizeiangebote, wie Trips fehlen.3 Tage

Aufenthalt reicht. In diesem Hause fehlt das individuelle Flair. Die Voraussetzungen sind eigentlich da, aber um 22,00 Uhr ist wie im Kinderfrienlager alles vorbei Hier feht eine erfahrehne Hand.

2007

Ich fand es so gut

ich wollt nicht mehr fort

ich liebe das bluewater beach resort!!

-wirklich, ein sehr schoenes Resort. Absolut empfehlenswert!

een prima resort

Annet
31-3-2007

een prima resort. Mooie kamers, prima ontbijt. Service personeel wisselend. Aan de incheckbalie waren ze niet zo vriendelijk en behulpzaam.

De prijs /kwaliteit verhouding heb ik een laag cijfer gegeven, omdat de kwaliteit er zeker wel is, maar de prijs te hoog. 120 dollar +extra kosten zo rond 24 dollar = 144 dollar per nacht min. is toch wel erg veel voor jan modaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maribago Blue Water Beach Resort in Cebu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maribago Blue Water Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maribago Blue Water Beach Resort scoort een 8.43 uit 10 op basis van 13 reviews.