Hotel Maribago Blue Water Beach Resort

KinderhotelWeer vandaag32°25°
Hotel Maribago Blue Water Beach Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Maribago Blue Water Beach Resort voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Maribago Blue Water Beach Resort in het Nederlands

top hotel

linda en frits
9-4-2014

Mooie luxe kamers van groot formaat. Het park heeft 3 zwembaden. Het ontbijt is in buffet form en erg uitgebreid. Het strand wat bij het hotel hoort valt heel erg tegen dat vonden wij het enige min punt van dit hotel. Van af het hotel is het ongeveer 45 minuten rijden naar de haven voor de boot naar bohol. Mocht je niet op bohol gaan verblijven dan is een dagtour naar dit eiland wel echt een must. Zwemmen met de walvishaaien is ook echt een kans die je niet moet laten schieten. Wij hebben het in combi met de kawasan falls gedaan. Het is 3 uur rijden voor je in oslob aankomt en je moet vroeg weg want ze zijn er alleen tussen 7 en 9 maar het is het echt waard. Daarna door naar de watervallen en je hebt weer een mooie dag gehad. In de straat links om de hoek van het hotel zit massage salon nuat thai, echt een top tent en erg goedkoop. Verder niet veel restaurantjes of winkeltjes in de buurt. Je kan met een tuk-tuk naar grand-mall dat is 15 min rijden en leuk voor een avondje.

Mooi resort

brinkwj
7-10-2011

Mooi goed resort, op ongeveer 15 minuten rijden van Cebu luchthaven.

Resort ligt op de " Lapu lapu" gedeelte van Cebu.. Hier liggen wat mooie resorts. Groot resort, je wordt met een golf karretje naar je kamer gebracht. Ligt een beetje ver weg van de stad zelf en restaurants. Maar dat zorgt juist voor een wat rustigere sfeer. Kamers zijn een beetje aan de oude kant, en kunnen een update gebruiken, maar zijn nog wel behoorlijk bij de tijd. Goede kamer met dito bed. Goede badkamer. Ontbijt zeer uitgebreid met ook Europese gerechten. Eieren vers gemaakt naar smaak. Veel fruit. Cebu heeft niet echt een strand ala Boracay, en dat is goed te zien. Strand is klein en lijkt bij Maribago een beetje kustmatig te zijn. Maar goed genoeg voor een beetje zonnen.. Report zelf is mooi, veel tropische planten en zelfs een water gedeelte met kleine haaien. Worden elke dag op vaste tijd eten gegeven. je kunt mee kijken en foto's maken. Restaurants voor dinner zijn vrij duur, maar wel goed.

goed resort

Gerard de Groot
14-4-2010

Ben hier geweest in december 2007

mooi kamer ontbijd restaurant was prima

service personeel is prima

en ze zijn vriendelijke leuke strandje niet echt aan zee helaas

Mooi resort

marije
16-11-2009

Fijn resort om je vakantie te beginnen/eindigen. Leuke huisjes allemaal op loopafstand van het strand, voor de liefhebbers zijn er verschillende zwembaden. Er stonden lekkere luchtbedden op het strand, vaak was het best rustig hier. Alles in mooi en luxe.

een dure TOPPER

RAI
5-2-2009

Klasse resort! Prachtige bungalo's aan het strand. Ze waren in december ook bezig aan nieuwe bungalo's die er nog mooier uit zien!

HEEL vriendelijk personeel. (inderdaad Annet, enkel aan de balie bij de check-in vond ik ze ook niet vriendelijk en behulpzaam)

3 zwembaden, 3 restaurants, verschillende massage-spots, ruime keuze aan watersport/-pret,...

minpunten :

- slechts 1 pc met internet (wel gratis)

- weinig avond-animatie (maand december)

- de prijs : alles is wel tot in de puntjes verzorgd, maar je betaalt er dan ook zeker genoeg voor ...

2007

een prima resort

Annet
31-3-2007

een prima resort. Mooie kamers, prima ontbijt. Service personeel wisselend. Aan de incheckbalie waren ze niet zo vriendelijk en behulpzaam.

De prijs /kwaliteit verhouding heb ik een laag cijfer gegeven, omdat de kwaliteit er zeker wel is, maar de prijs te hoog. 120 dollar +extra kosten zo rond 24 dollar = 144 dollar per nacht min. is toch wel erg veel voor jan modaal.

2006

Prima resort,rustig,mooi

H
18-8-2006

Prima resort,rustig,mooi.

Uitstekende service,leuk(prive)strand.

Vriendelijk personeel

Zeer mooi resort ,wel wat afgelegen van de stad wel dichtbij het vliegveld erg aat een paar x per een shuttle naar de stad (gratis) maar de gewone taxi kost ook nix. mooie bungalows en kamers service is uitstekend personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en kindvriendelijk.

mooi strand en mooie zwembaden. het eten is ook prima er is genoeg te doen qua watersporten kortom een prima resort om een weekie te verblijven

2005

Perfecte beach resort gelegen op

mactan island bij cebu.

De bungalows op t strandzijn perfect.

Goed eten en alles erg schoon.

Ligging is wel wat afgelegen maar een

taxi kost hier toch bijna niets.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maribago Blue Water Beach Resort in Cebu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maribago Blue Water Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.