Bungalow
8,8

12 reviews over Bungalow Malapascua Exotic Island Dive & Beach Resort in het Nederlands

Een eiland om weer te komen.

erik
30-9-2013

Een zeer relaxte locatie en super vriendelijk medewerkers.

Gereisd met vrienden in september 2013

Schitterende plek aan het strand.

Hanne
21-1-2012

Een mooi resort aan het strand gelegen. Met name het eetgedeelte is leuk, tafeltjes op zand zodat je eigenlijk je hele vakantie geen schoenen aan hoef te doen.

Gereisd met partner in september 2011

In een woord fantastisch

marlex46
17-3-2011

We zijn er 2 weken geweest goed eten prachtige duikstekken is wel een lange reis

daarheen maar daarna vergeet je alles.

We gaan zeker terug misschien wel in 2011

Gereisd met partner in juni 2010

Leuk resort, aardig personeel

Hank
15-10-2010

Exotic is een leuk resort en verreweg het mooiste, maar ook duurste op het hele eiland. Het personeel is erg vriendelijk maar zeer gericht om omzet te maken. Waarschijnlijk opdracht van de Hollandse eigenaar Phil die niet echt vriendelijkheid uitstraalde. Het eten is uitgebreid en voortreffelijk. Ik vond, qua duiken, het eiland Calanggaman werkelijk adembenemend met zijn 200m drop off. Ook bij Monad Shoal de Tresher Sharks en Manta Rays gezien. De andere divesites waren naar mijn mening een beetje kaal met weinig leven.

Wel een geweldige tijd gehad en kom zeker eens terug op het eiland.

Gereisd alleenreizend in september 2010

Droom vakantie, een paradijsje

Vera & Jon
30-3-2010

Helemaal super!!! We zijn hier 12 dagen geweest en echt elke minuut genoten.

Zodra je er bent trek je je schoenen uit en die heb je heel de vakantie niet meer aan!

Prachtig strand, super vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk eten a lacarte, verrukkelijke cocktails! De kokosnoten worden vers geplukt!

Perfecte duikschool!

Duiken is er erg prachtig en veel gezien. o.a. wit punt rifhaaien bij Gato Island.

Het is een lange reis: 11 uur naar HongKong - 2,5 uur naar Cebu - 4 uur in de taxi van Cebu airport naar de haven - 30min met de boot naar Malapascua Island!

Maar dat ben je helemaal vergeten zodra je een voet op het eiland zet, een echte vakantie aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2009

Droom vakantie, een paradijsje

Vera & Jon
30-3-2010

Helemaal super!!! We zijn hier 12 dagen geweest en echt elke minuut genoten.

Perfecte duikschool!

Gereisd met partner in maart 2010

super

merian
14-6-2009

Een echt bounty eiland,geweldig gedoken en heerlijke mensen op het resortje.

zeer uitgebreide menukaart en alles wordt vers bereid (soms wel lang wachten).

Super vriendelijk personeel en nette kamers.

We hadden alleen geen warmwater op de kamer maar er zijn ergere dingen.

Gereisd met partner in maart 2009
2007

Prima hotel op een geweldige locatie

Richard & Esther
3-11-2007

Prima hotel op een geweldige locatie. Prachtig strand, mooi duiken. Niet mooi om te snorkelen. En soms dynamietvissers. Restaurant helemaal prima. Vriendelijk personeel. Kortom: gaan !

Gereisd met partner in november 2007

Net terug, zijn hier 4 weken geweest

Margreet en Rob
17-4-2007

Net terug, zijn hier 4 weken geweest. Een groot feest. Prachtig gedoken, van pygmeezeepaardjes tot manta s en voshaaien. Geen moment verveeld. Zeer gastvrij onthaal door Cora,Dick en Lando. Super lekker eten en niet vergeten Happy Hour! Veel leuke mensen ontmoet, kortom geweldig! Het is even een reis, maar dan heb je wel wat. Nogmaals hartelijk dank iedereen!!!!!!

Gereisd anders in april 2007

In 2006 er geweest

Ron
6-4-2007

In 2006 er geweest. Inderdaad een takke eind vliegen. Had toen last van een tyfoon. Super eiland, moet je eens over heen wandelen. Duiken super, hebben alle tijd voor je. Eten is goed, goede kamer. Echt een Easy going eiland.

Gereisd anders in april 2007

Bungalow info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Malapascua Exotic Island Dive & Beach Resort in Cebu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Malapascua Exotic Island Dive & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Bungalow Malapascua Exotic Island Dive & Beach Resort