Hotel Cordova Reef Village Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Cordova Reef Village Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Cordova Reef Village Resort in het Nederlands

Heerlijke plek om tot rust te komen!

c_a_vandew
22-8-2012

Je hebt je eigen villa huisje, je kunt kiezen met tuin zicht, zwembad zicht of die met zeezicht. De huisjes zijn echt heel schattig en heel schoon. Je hebt een douch en een bad. Badkamer is erg groot. Het resort is prachtig groen en heeft een enorm zwembad. Heerlijk vertoeven hier. Maar blijf hier geen week, dan word je gek van de rust. Wij zijn hier 3 dagen geweest en dat is meer dan genoeg. Het ontbijt is lekker je kunt kiezen uit 2 ontbijtjes en dan komen ze het brengen. Als je meer wilt kun je dat gewoon vragen.. :-) het avond eten is ook lekker. Personeel is echt super vriendelijk en willen je graag wat vertellen over hun cultuur, land en je de heerlijke vruchten op het resort laten proeven. Leuke tijd gehad hier en het resort is echt prachtig aangelegd.

Gereisd Met partner in Mon Aug 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cordova Reef Village Resort in Cebu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cordova Reef Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.