Boracay

We hebben een aantal aanbieders voor Boracay voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Boracay voor je op een rij gezet:

Reviews over Boracay

Gelukkig zijn ze nu bezig aan verbetering!!

Sanne,
    15-5-2018

Boracay is niet voor niets gesloten nu. Het eiland is afgesloten voor een half jaar om opnieuw alles op orde te krijgen. En groot gelijk hebben ze! Het is er onwijs toeristisch, klein, weinig te doen, slecht georganiseerd en vies. Maar het eiland heeft ook ongelofelijk helder blauw water met witte stranden, je kan er lekker eten (niets lokaals) en het uitgaan is leuk! Dus in mijn ogen heel goed dat ze het eiland nu weer aan het opknappen zijn. En als het weer open is, ga zeker is kijken. Want de Filipijnen en dus ook Boracay is prachtig!!

Gereisd met vrienden in februari 2018

Prachtige stranden maar echt veel drukte

Andre en marijke,
    31-1-2015

Een plek om naar toe te gaan als je van veel mensen houd..Prachtige stranden die voor een gedeelte s avonds in terrassen worden omgetoverd waar je heerlijk kan eten ...als je wat meer de rust wil zijn er ook nog standen en strandjes waar het rustig is maar daar staan geen standbedden.

Gereisd met partner in Tue Jan 20 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bijna Maledivenwaardig maar dan véél drukker

Bjorn,
    27-3-2013

Een MUST DO als ik in de filipijnen bent. Wel is het zo dat het druk is, heel druk. Er zijn directe verbindingen met Korea, Japan en China, dus het is er heel er druk met mensen.

Veel Mongolian Buffet restaurant, waar je voor weinig, E 5 kunt eten. Ook ala Carte is genoeg te beleven. De Filipijnse keuken is niet briljant overigens, je kunt er alles krijgen, tot de nieuw geopende Mc D aan toe.

Het strand is schoon en super helder water.

Zee, helderheid water Strand, vergeet niet langs Puka Beach te gaan Mooie duiklocaties in omgeving Alles verkrijgbaar, zeer toeristisch Heerlijke boulevard zonder auto´s aan de strandzijde Makkelijk bereikbaar Veel Happy Hours

Min

Misschien iets te druk Teveel buffet restaurants Geen koraal op dichtbij te snorkelen, je moet gaan duiken !

Voor 400 haal je je PADI bij Seaworld, hebben wijk ook gedaan. Topschooltje

Gereisd met partner in december 2012

Mooie plek maar erg druk

Arnold en Jolanda,
    20-8-2012

Mooie plek voor de alom aanwezige koreanen en chinezen. Europeanen zijn hier een grote uitzondering. De prijzen zijn ook gewoon op europees niveau in de gewone winkels, dat is op de minder toeristische eilanden wel anders. Buiten het hele mooie strand incl. vertier is hier niet veel authentiek.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig wit strand en zalig klaar water!

stijnb,
    13-5-2012

Boracay is een heel toeristische plek (vooral Aziaten, verder wat Amerikanen en Australiërs, weinig Europeanen). Wij verbleven er 4dagen (3n) en dat was eigenlijk ideaal voor ons. Boracay is wel een strandvakantie dus daar moet je van houden. Nooit zo een prachtig strand en mooie zee gezien. Niet voor niets één van de mooiste ter wereld! De zonsondergang is subliem! Verder kan je er wateractiviteiten doen: speed boat, banana, parasailing, snorkelen, duiken... Wij verbleven in Jony 's Beach Resort in het wat rustigere station 1. 's Avonds (vooral station 2) kies je verse vis, kreeft, krab, oesters... en eet je op het strand. Zalig! Naar filipijnse normen is Boracay vrij duur, maar voor 300 pesos (5 euro) heb je een zalig lekkere en uitgebreide maaltijd! In de d-mall kan je 's avonds souvenir shops aandoen. Boracay is een vrij klein eiland maar dag en nacht is er wel wat te doen!

Gereisd met vrienden in april 2012
Boracay scoort een 6,6 uit 10, op basis van 37 reviews