Hotel Pinjalo Resort Villas

Kleine hotelsWeer vandaag30°24°
Hotel Pinjalo Resort Villas

We hebben een aantal aanbieders voor Pinjalo Resort Villas voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pinjalo Resort Villas in het Nederlands

Met vrienden

Mooi eiland

mie27
31-5-2011

Pinjalo op Boracay is een mooi resort. De kamers zijn ruim. Het hotel ligt op loopafstand van de zee, maar jammer genoeg hadden we geen uitzicht op zee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pinjalo Resort Villas in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pinjalo Resort Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.