Hotel Nigi Nigi Too

4 reviews over Hotel Nigi Nigi Too

Super Urlaub im Nigi Nigi Too

Daniel
20-9-2011

War jetzt schon 3 mal dort, Lage trauhaft, Service 1+++++, Servicekräfte1 +++++.

Wenn Boracay dann nur Nigi Nigi Too, ruhige Lage direkt am Meer und am Wahrzeichen von Boracay .

Paras

Jouni Salonen
30-1-2011

Hotellin edessä saaren paras ranta.Henkilökunta tosi ystävällistä.Täällä voit lomailla rauhassa,ilman ravintoloiden jumputtavaa musiikkia.Hotellin baari ihan rannassa,missä on kiva syödä aamiaista ja istua iltaa.Suosittelen.

Ein schöner Urlaub

B.Barth
5-4-2010

Das Hotel ist sehr schön.Ein Paradies für Erhohlungssuchende.Kleine Anlage und Naturbelassen.Das Personal ist sehr freundlich und [*] ist ein super Koch.

[*Namen von Privatpersonen / Personal werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

Preis Leistung Top

Roggbiff
29-9-2009

Waren mit 12 Freunden dort, sehr empfehelenswert.

Freundliche Angestellte, und immer alle fröhlich.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nigi Nigi Too in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nigi Nigi Too zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nigi Nigi Too scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.