Hotel Nigi Nigi Nu Noos e Nu Nu Noos

Hotel Nigi Nigi Nu Noos e Nu Nu Noos

Kleine hotelsWeer vandaag29°23°
Hotel Nigi Nigi Nu Noos  e  Nu Nu Noos
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Nigi Nigi Nu Noos e Nu Nu Noos voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Nigi Nigi Nu Noos e Nu Nu Noos in het Nederlands

Prima

Marieke
16-6-2009

We kwamen voor 2 nachtjes en zijn 8 nachten gebleven want het beviel erg goed. Bij ons was de prijs/ kwaliteit erg goed in verhouding, wij betaalden voor een bungalow met airco en eigen badkamer 50 dollar. We hoorden dat er ook mensen waren die het dubbele betaalden, dat is echt teveel voor Nigi Nigi. De ligging is super, weliswaar geen zeezicht maar wel op 50 meter van White Beach. Het personeel was erg goed en de kamers schoon.

Gereisd met partner in juni 2009

coctails !

RAI
5-2-2009

Grote bungalo met leuk terras.

Ligging is er goed. Op enkele stappen van het water. Tussen de winkeltjes en bars.

Er zijn kluisjes in de balie die je mag gebruiken.(wel zelf slot meenemen & balie sluit wel rond 1-2u)

De coctails in de bar zijn een absolute aanrader. de bar zit dan ook iedere avond vol.

Volgende keer zou ik toch een ander hotel boeken. Voor dezelfde prijs kan je daar wel een mooier hotel vinden.

Gereisd met partner in februari 2009
2007

goedgoedgoed!! ik vind het zeer goed maar somige punten

reinier
22-12-2007

goedgoedgoed!! ik vind het zeer goed

maar somige punten niet. is nogal duur bv

Gereisd met vrienden in december 2007

Geweldig personeel, prima eten tegen een goede prijs.

Ieder dag happy hour, met zeer smakelijke cocktails.

Kamers zijn wel prijzig maar even verderop voldoende alternatieven voor de helft van de prijs, denk een aan sunshine place, ook 10 stappen van het strand, prima bungalows en vriendelijke mensen

Gereisd anders in mei 2007
2004

Een fraai bungalowparkje in een prachtige tuin, 10 stappen en je staat op White Beach. Er zullen vast goedkopere alternatieven zijn op Boracay maar als je toch op vakantie bent... de inrichting is op de omgeving afgestemd. Aardige eigenaar, lekkere cocktails (happy hour!). Doen!

Gereisd anders in september 2004

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nigi Nigi Nu Noos e Nu Nu Noos in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nigi Nigi Nu Noos e Nu Nu Noos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.