Kleine hotelsWeer vandaag27°23°

2 reviews over Hotel Nami Resort in het Nederlands

Je waant je een filmster!

Stefan van Ewijk
19-1-2009

Als je eens wil ervaren hoe filmsterren zich moeten voelen, breng dan een paar nachten door in Nami. Je krijgt een eigen 'butler' toegewezen die er voor zorgt dat je je verblijf bij Nami nooit meer zal vergeten! Van ontbijt/diner op je eigen terras met uitzicht over de baai, tot aan rozen blaadjes in een heerlijk jacuzzi op het balkon, onder het genot van een heerlijk flesje rosé! Echt een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2009
2008

Drooom

Maganda
7-9-2008

Het mooiste hotel wat ik ooit in mijn leven heb gezien! Filippijnen is een aanrader!

Uitzicht over zee, jacuzi op het balkon

Boracay Island is een geweldige white beach!

Ga naar reisbureau bij u in de buurt langs

Gereisd anders in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nami Resort in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nami Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.