Hotel Microtel Inn & Suites Boracay

Hotel Microtel Inn & Suites Boracay

We hebben een aantal aanbieders voor Microtel Inn & Suites Boracay voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Microtel Inn & Suites Boracay in het Nederlands

de place to be op boracay

H en J
21-11-2010

Tophotel!Prachtige ligging aan diniwid-beach.Via het strand loop je zo naar white beach.Goeie strandbedden met kussens,matrassen en handdoeken.Zowel op het strand als bij het zwembad.Zeer vriendelijk personeel.Alles word tot in de puntjes voor je geregeld.We waren onder de indruk van de service!En we reizen nogal wat af.Gezellige sfeer.Ze zjin de hele dag aan het poetsen...dus is het er zeer schoon!Het eten is er ook heerlijk.Gratis internetten,koffie,thee en water.De hele dag shuttleservice naar D'Mall.Zoek niet verder!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Microtel Inn & Suites Boracay in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Microtel Inn & Suites Boracay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Microtel Inn & Suites Boracay scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.