Hotel Mango Ray Resort

Hotel Mango Ray Resort

9,3

1 review over Hotel Mango Ray Resort in het Nederlands

2007

Ben daar geweest verleden jaar juni Zeer mooi eiland en zeer vriendelijke mensen Zou zo weer gaan maar een minpuntje Heb het vermoeden dat er uit mijn kamerkluisje geld is weggenomen Dus wel naar een ander hotel Maar zeker de moeite waard

Gereisd zakelijk in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mango Ray Resort in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mango Ray Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.