7,2

3 reviews over Hotel Lorenzo South in het Nederlands

2008

Een mooiere en meer romantische plek is bijna niet te op

m.e.hoogwoud
29-1-2008

Een mooiere en meer romantische plek is bijna niet te vinden op Boracay. Fantastische ligging , rustig en 's avonds loop je langs de zee onder de sterren naar het kleine maar gezellige centrum met voldoende vertier

Gereisd Met partner in september 2006
2007

best aardig maar ligt veel te ver van het gezellige en er

henry W
2-12-2007

best aardig maar ligt veel te ver van het gezellige centrum en er gaat geen taxi terug na 12.00 - mooi complex echter maar duur en eenzame ligging

Gereisd Met partner in december 2007

Als je naar het eiland Boracay gaat zou ik het Lorenzo De

Joyce
12-6-2007

Als je naar het eiland Boracay gaat zou ik het Lorenzo South zeker aanraden! De ligging is perfect, op het rustige zuidelijke puntje van Boracay. In het midden van het eiland ligt het centrum wat lopend makkelijk bereikbaar is vanaf het hotel.

Gereisd Anders in Tue Jun 12 2007 22:47:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lorenzo South in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lorenzo South zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.