Hotel Jony s Beach Resort

Hotel Jony s Beach Resort

Kleine hotelsWeer vandaag33°26°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Jony s Beach Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Jony s Beach Resort in het Nederlands

Aanrader!

stijnb
13-5-2012

Jony 's Beach Resort ligt in het ietwat rustigere station 1, maar dicht genoeg bij station 2 met de vele restaurants op het strand en de d-mall. Het hotel ligt aan het prachtige white beach. Je moet enkel een smalle maar drukke weg oversteken. Gelukkig was er overdag constant een 'agent' die tegenliggers tegenhield, zodat je veilig kon oversteken, want het hotel ligt vlak in een bocht. Heel vriendelijke service, prima kamers, heel proper. Je ontbijt aan het strand, zalig is dat! Overdag zijn er strandstoelen en handdoeken beschikbaar. Als je in Boracay verblijft is dit hotel een absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2012
2008

redelijk centrale (ietwat noordelijke) ligging op 10 meter van het strand (alleen weg oversteken). Vriendelijke en goede service (handdoeken voor op het strand). Ontbijt sober. 's Avonds in kamers aan wegkant wel wat geluidsoverlast van strand, maar dit redelijk op tijd (voor 1 uur) afgelopen. Erg relaxed allemaal.

Gereisd met partner in juni 2008

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jony s Beach Resort in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jony s Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.