Kleine hotelsWeer vandaag26°23°

2008

Geweldige ervaring dit hotel

ton riemersma
8-3-2008

Geweldige ervaring dit hotel. Prima kamers met het fraaiste uitzicht dat je je maar kunt bedenken. Het personeel loopt zich het vuur uit de sloffen om het je naar de zin te maken. Ik ga hier zeker nog een keer naar toe voordat het massatoerisme ook dit paradijs op aarde om zeep helpt.

Gereisd met partner in maart 2008
2007

Mooi resort waling waling, alleen jammer dat er vocht plekken zaten op het plafond door de airco waar ondertussen schimmels op groeiden waardoor er een muffe lucht hing. Het is wat lastig te bereiken het resort maar dat op zich is al een ervaring. Het personeel is echter dusdanig behulpzaam en vriendelijk dat je je er binnen een no time thuis voelt en wat is er nou mooier om vanuit je hotelkamer zo het strand op te stappen. Kortom een echte aanrader

Gereisd anders in januari 2007
2006

mooi hotel

vriendelijk personeel,nette kamers

van dit hotel valt er niks te vertellen alles maar dan ook alles is er verzorgd.

patrick/meng

Gereisd met partner in juni 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Estacio Uno voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Estacio Uno in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Estacio Uno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.