Hotel Discovery Shores Boracay

Hotel Discovery Shores Boracay

We hebben een aantal aanbieders voor Discovery Shores Boracay voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Discovery Shores Boracay in het Nederlands

Overtreft alle verwachtingen

hendriks
1-11-2011

Als je naar Boracay gaat, moet je echt hier verblijven. Vanaf het moment dat je wordt opgehaald van de luchthaven waan je je al vip: Met prive busje wordt je opgehaald,dan met prive bootje (airco aan boord) van Discovery Shores naar Boracay ( aan boord flesje water, koud doekje,snack). Op mooie lichte hotelkamer staat een heerlijk welkomspakket klaar. Het hotel ligt bij station 1, beste plaats om te verblijven op Boracay. En de service van het hotel is iets wat je blijft verassen: de strandbutlers vouwen je t-shirt op, poetsen je zonnebril, ze komen met glaasje water en snacks langs. Verder is het restaurant bij Discovery Shores werkelijk geweldig. En ze passen menu aan voor de kinderen. Strand is fantastisch: wit zand, palmbomen. Echte aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Discovery Shores Boracay in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Discovery Shores Boracay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Discovery Shores Boracay scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.