Hotel Crystal Sand Boracay Resort

3 reviews over Hotel Crystal Sand Boracay Resort in het Nederlands

geweldige ligging

linda en frits
13-8-2013

Dit is een heel leuk hotel op een geweldige plek maar als je niet van drukte houdt dan moet je hier niet naar toe gaan want dit hotel staat echt op de boulevard aan het strand en dan ook nog is precies in het midden van de lange boulevard. De hele dag en avond lopen er mensen langs maar s'avonds heb je niet heel erg last van de muziek want op het strand voor het hotel staan alleen bedjes dus dat scheelt wel weer. Dit stukje strand is gereserveerd voor de hotel gasten dus als je smorgens bij het ontbijt meld dat je een bedje wil voor die dag dan worden er handdoeken met jou naam sticker voor je op 2 van de bedjes gelegd. Het ontbijt is prima en voldoende. Het is een kleinschalig hotel met 17 kamers dus geen lopendbuffet maar ontbijt a la carte. Het personeel is heel vriendelijk en erg behulpzaam. Er staat 24/7 een bewaker voor het hotel die alles strikt in de gaten houdt. De kamers zijn schoon en van redelijke maat. Elke kamer heeft zeezicht dus in dit hotel zit je gewoon altijd goed.

2007

Ben 2 keer in Crystal Sands geweest en is gewoon de beste deal van heel Boracay (zorg dat je de presidential suite hebt - kijkt uit over het strand !)

2005

Al meer 7e keer hier op boracay geweest met zijn parelwitte stranden behoren ze tot de mooiste ter wereld ! Vele goede restaurantjes en bars maar ook voldoende gelegenheid om lekker rustig te relexen onder de vele palmbomen op het strand. Het resort is direct aan het strand in het midden van het eiland gelegen, bestrating kom je hier niet tegen alles is wit poederzand, tevens zijn er zeer goede duikscholen o.a Fisheyedivers. Al met al een aanrader !!! Boracay !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal Sand Boracay Resort in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal Sand Boracay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.