Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag33°26°
Hotel Boracay Tropics

We hebben een aantal aanbieders voor Boracay Tropics voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Boracay Tropics in het Nederlands

mooi hotel jammer van de ligging

Wendy
29-12-2011

Ik heb in dit hotel iets langer dan 2 weken gezeten. Het hotel is prima. Het ziet er allemaal keurig uit. De kamer is mooi en ruim ingericht. De bedden zijn ook goed. Het ontbijt was goed alleen vaak hetzelfde. Het zwembad is heerlijk alleen jammer dat de ligbedje echt niet lekker liggen. je mag trouwens zwemmen tot 23:00 uur, het is ook wel is leuk om s'avonds te zwemmen. In het hotel is het erg rustig, mede door de ligging. Dit hotel ligt niet aan het strand(wat wij wel wisten), je moet een steegje uitlopen en dan ben je op het prachtige strand. Nog geen 5 minuten lopen. Ik vond het steegje niet zo fijn om door te lopen bij avond want er was bijna geen verlichting. Maar al met al een prima luxe hotel om te verblijven.

Gereisd met partner in november 2011

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boracay Tropics in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boracay Tropics zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.