Hotel Boracay Hills

Hotel Boracay Hills

1 review over Hotel Boracay Hills in het Nederlands

2007

Heb het resort/hotel bezocht en een week verbleven

michael Zwart
30-8-2007

Heb het resort/hotel bezocht en een week verbleven. Paradijselijke sfeer. Ontzettend vriendelijk personeel. Ideaal voor rust zoekers. Goede prijs/kwaliteits verhouding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boracay Hills in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boracay Hills zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.