Hotel Boracay Beach Chalets

We hebben een aantal aanbieders voor Boracay Beach Chalets voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Boracay Beach Chalets in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima verblijf!

Tamara Erkelens
16-6-2010

Boracay Beach Chalets bestaat uit een aantal huisjes, van normale tot luxe uitvoering. Wij hebben gekozen voor de duurste uitvoering, de honeymoon suite. Deze zijn vooral in het hoogseizoen nogal prijzig, maar met flink wat onderhandelen kan je er nog een paar duizend pesos per nacht afkrijgen. In het laagseizoen is het helemaal goed onderhandelen.

Er is hier alleen een verblijf, geen ontbijt of restaurant. Maar dat is juist fijn, gezien de enorme hoeveelheid eetgelegenheden op Boracay. Er is 24 uur bewaking en het personeel is heel vriendelijk. Het ligt direct aan het strand. ZOdra je daar wil gaan zitten zorgt het personeel voor bedden en parasol. Mensen die geen verblijf hebben geboekt worden vriendelijk verzocht ergens anders te gaan zitten. Het is geen afgeschermd strand. We zijn hier nu twee keer geweest en we gaan zeker volgende keer weer! April is mooi, maar december is net even wat fijner qua klimaat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boracay Beach Chalets in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boracay Beach Chalets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.