Hotel Asya Premier Suites

Kleine hotelsWeer vandaag29°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Asya Premier Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Asya Premier Suites in het Nederlands

Fantastische plek

Arnold en Jolanda
20-8-2012

Kleinschalig resort in aziatische/ japanse stijl. Het ligt precies aan het begin van White Beach. De 10 huisjes staan in een halve boog op de zee gericht. In het midden een groot rond zwembad.

Alle huisjes zijn verdeeld in een boven en onderverdieping. De presidential suites staan het dichtst bij het strand en hebben daarom het mooiste uitzicht. Deze hebben een wat grotere kamer, een balzaal van een badkamer en een klein prive buitenbadje. Alles loopt met trappen. Boven receptie, 50 tr. lager de huisjes, 50 tr. lager het zwembad en poolbar, net boven strand het restaurant. Er is ook een weggetje voor de minder validen. (+golfkarretjes). Ruime huisjes die zeer luxe ingericht zijn. Veel personeel die altijd voor je klaar staan en even vriendelijk zijn. De baby wordt rustig een kwartiertje meegenomen door de ober om het strand, de keuken en van alles te laten zien. Zo heb je zelf even wat rust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asya Premier Suites in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asya Premier Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.