9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ambassador in Paradise Resort voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ambassador in Paradise Resort in het Nederlands

Geweldig resort

Corina
19-4-2011

'Ambassador in Paradise' geeft je daadwerkelijk het gevoel dat je in het paradijs bent. De standaardkamer was ruim, schoon en luxe ingericht. De badkamer was net een balzaal. De keuken is zeer goed: vers, smaakvol en betaalbaar. Dineren op het strand met kaarsen en verlichting in de palmbomen was zo romantisch! Het resort is rustig gelegen aan White Beach. Het centrum is gemakkelijk via het strand of per tricycle bereikbaar. Het resort is echt een aanrader!!!!

Gereisd met partner in april 2011

fantastisch

carla nomen
15-2-2011

goede ligging, perfect strand, uitstekende service. echt een aanrader!!!

Gereisd met vrienden in december 2010

top zonnen onder de palmen

nikki
1-11-2010

in alles top. Dit resort steekt met vlag en wimpel boven alle andere uit. Keuze van de materialen en design. Het is gezellig, niet zo striel als bij buurman Discovery en aubollig als Fridays. Hier is tot op de puntjes nagedacht over de details. Grote kamers en giga badkamers. Veel badkamers met zelfs LCD en jaccuzi. Gasten krijgen een mobiel zodat ze butlers of roomservice kunnen bellen. Je kunt ook de telefoon meenemen naar het winkelcentrum. Als je belt halen ze je op. Vriendelijk personeel en het beste restaurant van het eiland. Jammer dat de vakantie tekort was maar ik ga volgend jaar weer. Dat lange vliegen heb ik wel voor over.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig resort met een zeer plezierige ambiance

j.c.bungener
16-1-2010

Ik verbleef ruim een week- begin januaria-met mijn vrouw in dit geweldige resort. Vanaf het moment van ontvangst tot het vertrek een geweldige, hartelijke service!! De ligging van het hotel aan het strand is perfect; een genot om 's-avonds tijdens een drankje naar de ondergaande zon te kijken. Het lijkt wel een sprookje. Het eten in dit resort is perfect; zeer gevarieerd !! Een aanbeveling waard!!

Gereisd met partner in januari 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambassador in Paradise Resort in Boracay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambassador in Paradise Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.