vakanties Boracay

Reviews over Boracay

Heerlijke vakantie gehad

Fam v emmerik,
    29-6-2016

fantastische lokatie aan een schitterend strand ! Op de hoofdstraat ernorm veel tuktuks die je over het hele eiland kunnen brengen. Hier merk je in het hotel niets van . Vriendelijke mensen en Service is prima!

geweldige ligging

linda en frits,
    13-8-2013

Dit is een heel leuk hotel op een geweldige plek maar als je niet van drukte houdt dan moet je hier niet naar toe gaan want dit hotel staat echt op de boulevard aan het strand en dan ook nog is precies in het midden van de lange boulevard. De hele dag en avond lopen er mensen langs maar s'avonds heb je niet heel erg last van de muziek want op het strand voor het hotel staan alleen bedjes dus dat scheelt wel weer. Dit stukje strand is gereserveerd voor de hotel gasten dus als je smorgens bij het ontbijt meld dat je een bedje wil voor die dag dan worden er handdoeken met jou naam sticker voor je op 2 van de bedjes gelegd. Het ontbijt is prima en voldoende. Het is een kleinschalig hotel met 17 kamers dus geen lopendbuffet maar ontbijt a la carte. Het personeel is heel vriendelijk en erg behulpzaam. Er staat 24/7 een bewaker voor het hotel die alles strikt in de gaten houdt. De kamers zijn schoon en van redelijke maat. Elke kamer heeft zeezicht dus in dit hotel zit je gewoon altijd goed.

Aanrader!

stijnb,
    13-5-2012

Jony 's Beach Resort ligt in het ietwat rustigere station 1, maar dicht genoeg bij station 2 met de vele restaurants op het strand en de d-mall. Het hotel ligt aan het prachtige white beach. Je moet enkel een smalle maar drukke weg oversteken. Gelukkig was er overdag constant een 'agent' die tegenliggers tegenhield, zodat je veilig kon oversteken, want het hotel ligt vlak in een bocht. Heel vriendelijke service, prima kamers, heel proper. Je ontbijt aan het strand, zalig is dat! Overdag zijn er strandstoelen en handdoeken beschikbaar. Als je in Boracay verblijft is dit hotel een absolute aanrader!

mooi hotel jammer van de ligging

Wendy,
    29-12-2011

Ik heb in dit hotel iets langer dan 2 weken gezeten. Het hotel is prima. Het ziet er allemaal keurig uit. De kamer is mooi en ruim ingericht. De bedden zijn ook goed. Het ontbijt was goed alleen vaak hetzelfde. Het zwembad is heerlijk alleen jammer dat de ligbedje echt niet lekker liggen. je mag trouwens zwemmen tot 23:00 uur, het is ook wel is leuk om s'avonds te zwemmen. In het hotel is het erg rustig, mede door de ligging. Dit hotel ligt niet aan het strand(wat wij wel wisten), je moet een steegje uitlopen en dan ben je op het prachtige strand. Nog geen 5 minuten lopen. Ik vond het steegje niet zo fijn om door te lopen bij avond want er was bijna geen verlichting. Maar al met al een prima luxe hotel om te verblijven.

Overtreft alle verwachtingen

hendriks,
    1-11-2011

Als je naar Boracay gaat, moet je echt hier verblijven. Vanaf het moment dat je wordt opgehaald van de luchthaven waan je je al vip: Met prive busje wordt je opgehaald,dan met prive bootje (airco aan boord) van Discovery Shores naar Boracay ( aan boord flesje water, koud doekje,snack). Op mooie lichte hotelkamer staat een heerlijk welkomspakket klaar. Het hotel ligt bij station 1, beste plaats om te verblijven op Boracay. En de service van het hotel is iets wat je blijft verassen: de strandbutlers vouwen je t-shirt op, poetsen je zonnebril, ze komen met glaasje water en snacks langs. Verder is het restaurant bij Discovery Shores werkelijk geweldig. En ze passen menu aan voor de kinderen. Strand is fantastisch: wit zand, palmbomen. Echte aanrader!!

Boracay scoort een 8,8 uit 10, op basis van 37 reviews