Reviews over Bohol

Ik ben er een week geweest in februari

Piet Frericks,
    12-6-2007

Ik ben er een week geweest in februari. Het weer was er uitstekend. De kamers prima en ze werden elke dag heel goed schoongemaakt. Ik heb elke dag gegeten in Atanacio en dat smaakte uitstekend. De bediening was uitterst vriendelijk en beleefd. Zonder extra kosten werd een mooie tafel voor ons klaargemaakt op onze laatste avond. Ik ga er zeker nog een keer naar terug.

Leuk resort , is altijd onze vaste verblijfplaats als we )

Huibert,
    11-8-2006

Leuk resort , is altijd onze vaste verblijfplaats als we in tagbilaran zijn.

Ligt dichtbij de haven en bij de stad dus het is goed te bereiken.

Als je voor de stad komt (shoppen of boodschappen ) dan is de ligging uitstekend, maar kom je voor strand en duiken dan is de ligging niet al te best.dan raad ik je aan om naar Panglao te gaan. wel zijn der 2 leuke zwembaden.

Het eten is er prima en kost niet veel. de kamers zijn schoon en zijn ook niet duur personeel is er uiterst vriendelijk

dus kortom een prima resort!

Fantastische accomodatie die eigenlijk verplaatst zou naar

Femie Hovius-Mendaros,
    22-8-2005

Fantastische accomodatie die eigenlijk verplaatst zou moeten worden naar Panglao Island, want vakantiegangers zoeken ook strandplezier.

Dan zou het een echt top-resort zijn.

Echter heel gezellig en het eten is werkelijk voortreffelijk.

Kindvriendelijk.

Hotel ligt vlak bij de aankomstpier nabij de stad Eten en

Ko & Jo,
    13-2-2005

Hotel ligt vlak bij de aankomstpier nabij de stad tagbilaran. Eten en drinken is uitstekend, maar voor strand, duiken etc. is de ligging niet goed, dan moet je naar Panglao-Island.

Geen strand, wel aan zee

Niels,
    16-10-2004

Geen strand, wel aan zee. Dichtbij centrum. 2 leuke zwembaden incl. glijbaan + peuterbad.

Bohol scoort een 9 uit 10, op basis van 22 reviews