Reviews over Bohol

Een vakantie die ik nooit zal vergeten!

Mwanini Makangira,
    9-5-2018

De filipijnen is een prachtige eilandgroep waarvan Bohol voor mij echt uitblonk! De mensen zijn enorm vriendelijk en behulpzaam!

Daarnaast is de natuur op het eiland ook adembenemend! Er is absoluut niks negatiefs aan te merken op deze bestemming!

Ik raad aan om in accomodaties te verblijven van eilandbewoners. Er zijn veel buitenlanders die huisjes verhuren, hier is ook veel europees eten verkrijgbaar maar het is natuurlijk een veel mooiere ervaring om je volledig over te geven aan de filipijnse cultuur!

Gereisd met vrienden in april 2016

Ongelovelijk mooi

Kevin,
    3-5-2018

Perfecte duikbestemming wanneer je in de Filipijnen bent. Januari is een goede maand om rond te reizen ivm het weer. Als je vroeger gaat heb je kans op veel stormen en dat heeft veel invloed op vluchten en boten. Panglao is een schiereiland ten zuidwesten van Bohol, zeker aan te raden omdat de omgeving heel mooi is met perfecte stranden. Toch kun je vanaf hier nog een dagtrip maken naar de “chocolate hills”.

Gereisd met partner in januari 2018

Prachtig eiland, eilandrondrit zeker aan te raden

Michel,
    7-8-2010

In juli 2009 bezocht. Bohol is een mooi, rustig eiland met tal van bezienswaardigheden (een van de oudste kerken in de Filippijnen), de schattige tarsiers (soort aapje), Chocolate Hills zeker bezichtigen, ook een rondvaart op de Loboc (met eten en livemuziek) is uniek, prachitge natuur, nog niet te toeristisch, overnachting in een van de vele resorts (10 euro), lekker gegeten in een van de strandrestaurants. Met de Supercat in 2 uur te bereiken vanuit Cebu. Huur een Van met chauffeur (prijs ongeveer 1500 pesos voor de ganse dag)

Gereisd met vrienden in juli 2010

een aanrader voor iedereen,

Jhon,
    3-10-2008

We zijn 1 maand in Bohol geweest,we hebben een prachtig Resort ontdekt Inland Resort San-Roque Maribojoc,ongeveer 18 km van Tagbilaran,zeer prachtige omgeving,en een zeer mooi Resort (wel nog in opbouw) maar volgens de eigenaars zou het volledig klaar moeten zijn rond 2010,zeer prachtig,en zeer vriendelijke mensen,zeker een aanraader,bekijk ook hun website www inlandresort com

Gereisd familie in oktober 2008

Cabilao Beach Club op Cabilao een klein eilandje tussen en

RR Blaauwbroek,
    16-6-2008

Cabilao Beach Club op Cabilao een klein eilandje tussen Bohol en Cebu is een plek voor rustzoekers en mensen die met weinig tevreden zijn. Het restaurant is redelijk en de kamer is schoon. maar elektra is er alleen van 18.00 tot 24.00 en van 24.00 tot 06.00 gaat de verlichting op accu's. Regenwater moet worden opgevangen voor douche en toilet. duiken is hier prima geregeld door sea explorers. volgens onze info komt er binnen 2 jaar een nieuw resort met eigen elektra voorziening.

Gereisd anders in juni 2008
Bohol scoort een 9 uit 10, op basis van 22 reviews