• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Bohol

Een vakantie die ik nooit zal vergeten!

Mwanini Makangira
    9-5-2018

De filipijnen is een prachtige eilandgroep waarvan Bohol voor mij echt uitblonk! De mensen zijn enorm vriendelijk en behulpzaam!

Daarnaast is de natuur op het eiland ook adembenemend! Er is absoluut niks negatiefs aan te merken op deze bestemming!

Ik raad aan om in accomodaties te verblijven van eilandbewoners. Er zijn veel buitenlanders die huisjes verhuren, hier is ook veel europees eten verkrijgbaar maar het is natuurlijk een veel mooiere ervaring om je volledig over te geven aan de filipijnse cultuur!

Ongelovelijk mooi

Kevin
    3-5-2018

Perfecte duikbestemming wanneer je in de Filipijnen bent. Januari is een goede maand om rond te reizen ivm het weer. Als je vroeger gaat heb je kans op veel stormen en dat heeft veel invloed op vluchten en boten. Panglao is een schiereiland ten zuidwesten van Bohol, zeker aan te raden omdat de omgeving heel mooi is met perfecte stranden. Toch kun je vanaf hier nog een dagtrip maken naar de “chocolate hills”.

Onvergetelijk.

Herre
    13-4-2018

Bohol was verschrikkelijk mooi. Het enige was dat het soms lastig te bereiken is, per boot.

Bohol scoort een 9,1 uit 10, op basis van 22 reviews