Visayas

Reviews over accommodaties in Visayas

Geweldig

Inge,
    30-6-2016

4 dagen hier door mogen brengen en het was fantastisch!

De service, kamers, ligging etc. wij hebben echt genoten!

Paradijs

Malou,
    18-3-2015

Wij hebben vier dagen genoten van Atmosphere.

Het resort is super mooi aangelegd met zeer ruime en luxe kamers. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten in het restaurant is goed.

top hotel

linda en frits,
    9-4-2014

Mooie luxe kamers van groot formaat. Het park heeft 3 zwembaden. Het ontbijt is in buffet form en erg uitgebreid. Het strand wat bij het hotel hoort valt heel erg tegen dat vonden wij het enige min punt van dit hotel. Van af het hotel is het ongeveer 45 minuten rijden naar de haven voor de boot naar bohol. Mocht je niet op bohol gaan verblijven dan is een dagtour naar dit eiland wel echt een must. Zwemmen met de walvishaaien is ook echt een kans die je niet moet laten schieten. Wij hebben het in combi met de kawasan falls gedaan. Het is 3 uur rijden voor je in oslob aankomt en je moet vroeg weg want ze zijn er alleen tussen 7 en 9 maar het is het echt waard. Daarna door naar de watervallen en je hebt weer een mooie dag gehad. In de straat links om de hoek van het hotel zit massage salon nuat thai, echt een top tent en erg goedkoop. Verder niet veel restaurantjes of winkeltjes in de buurt. Je kan met een tuk-tuk naar grand-mall dat is 15 min rijden en leuk voor een avondje.

Beetje saai hotel aan lelijk strand. mooie kamers!

Bjorn,
    27-3-2013

Pura Vida,

Een keten met iets van 5 of 6 locaties in de Filipijnen.

Vaak met daarbij een duikschool zo ook hier.

Het hotel is met name een duikhotel om te gaan duiken bij het naastgelegen APO Island, een briljant mooie duikstek.

Hotel is netjes, mooie kamers !

Alles is van hout gemaakt met mooi palmgedekt dak. Prachtig.

Verder is er klein zwembadje.

Het strand is zwart, het heet hier Negros, vandaar....

In provinciestad Dumanguete is groot winkelcentrum, Robinsons,.

Verder is daar een Mc D en wat andere grotere winkels.

Kamer is prachtig

Keuken is best aardig

Goed ontbijtbuffet

Mooi onderhouden

Duiken mogeijk naar Apo Island

Min

Locatie, is in middle of knowwhere ergens langs de kust

Misschien teveel een duikhotel

Niet goedkoop E 50 pd

Echt een aanrader!!

c_a_vandew,
    19-8-2012

Wat een geweldig resort!! En het is in het echt nog mooier dan op de foto's!

Het personeel is zeer vriendelijk en ze doen alles voor je! Het eten is perfect! En strand is mooi, neem alles wel waterschoentjes mee! De onderwater wereld is werkelijk prachtig! Voor 6 euro huur je een goede snorkelset op het strand. Wij zijn er 6 dagen geweest en hebben er een bruiloft gehad, was een geweldig feest!! De kamers zijn zeer schoon en zeer goed beveiligd er hangen overal door het hele hotel zoveel camera's wifi is er door het hele hotel en zelfs op het strand. Echt perfect. Ondanks dat de prijzen hoog zijn 230,- per nacht incl ontbijt. En de andere prijzen te vergelijken zijn met Nederland.. Is het echt een aanrader, de tuin en het zwembad zijn ook geweldig!!!