Visayas

Reviews over accommodaties in Visayas

Paradijs

Malou,
    18-3-2015

Wij hebben vier dagen genoten van Atmosphere.

Het resort is super mooi aangelegd met zeer ruime en luxe kamers. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten in het restaurant is goed.

top hotel

linda en frits,
    9-4-2014

Mooie luxe kamers van groot formaat. Het park heeft 3 zwembaden. Het ontbijt is in buffet form en erg uitgebreid. Het strand wat bij het hotel hoort valt heel erg tegen dat vonden wij het enige min punt van dit hotel. Van af het hotel is het ongeveer 45 minuten rijden naar de haven voor de boot naar bohol. Mocht je niet op bohol gaan verblijven dan is een dagtour naar dit eiland wel echt een must. Zwemmen met de walvishaaien is ook echt een kans die je niet moet laten schieten. Wij hebben het in combi met de kawasan falls gedaan. Het is 3 uur rijden voor je in oslob aankomt en je moet vroeg weg want ze zijn er alleen tussen 7 en 9 maar het is het echt waard. Daarna door naar de watervallen en je hebt weer een mooie dag gehad. In de straat links om de hoek van het hotel zit massage salon nuat thai, echt een top tent en erg goedkoop. Verder niet veel restaurantjes of winkeltjes in de buurt. Je kan met een tuk-tuk naar grand-mall dat is 15 min rijden en leuk voor een avondje.

Beetje saai hotel aan lelijk strand. mooie kamers!

Bjorn,
    27-3-2013

Pura Vida,

Een keten met iets van 5 of 6 locaties in de Filipijnen.

Vaak met daarbij een duikschool zo ook hier.

Het hotel is met name een duikhotel om te gaan duiken bij het naastgelegen APO Island, een briljant mooie duikstek.

Hotel is netjes, mooie kamers !

Alles is van hout gemaakt met mooi palmgedekt dak. Prachtig.

Verder is er klein zwembadje.

Het strand is zwart, het heet hier Negros, vandaar....

In provinciestad Dumanguete is groot winkelcentrum, Robinsons,.

Verder is daar een Mc D en wat andere grotere winkels.

Kamer is prachtig

Keuken is best aardig

Goed ontbijtbuffet

Mooi onderhouden

Duiken mogeijk naar Apo Island

Min

Locatie, is in middle of knowwhere ergens langs de kust

Misschien teveel een duikhotel

Niet goedkoop E 50 pd

Fantastische plek

Arnold en Jolanda,
    20-8-2012

Kleinschalig resort in aziatische/ japanse stijl. Het ligt precies aan het begin van White Beach. De 10 huisjes staan in een halve boog op de zee gericht. In het midden een groot rond zwembad.

Alle huisjes zijn verdeeld in een boven en onderverdieping. De presidential suites staan het dichtst bij het strand en hebben daarom het mooiste uitzicht. Deze hebben een wat grotere kamer, een balzaal van een badkamer en een klein prive buitenbadje. Alles loopt met trappen. Boven receptie, 50 tr. lager de huisjes, 50 tr. lager het zwembad en poolbar, net boven strand het restaurant. Er is ook een weggetje voor de minder validen. (+golfkarretjes). Ruime huisjes die zeer luxe ingericht zijn. Veel personeel die altijd voor je klaar staan en even vriendelijk zijn. De baby wordt rustig een kwartiertje meegenomen door de ober om het strand, de keuken en van alles te laten zien. Zo heb je zelf even wat rust.

Mooi maar niet bijzonder

Carolin & Edwin,
    28-11-2011

Één week in dit hotel gezeten en dat was voldoende. Misschien kwam het door de grote groep uit Texas, die de gehele dag klaagde over van alles en nog wat, of het feit dat er een aantal mannen rond liepen met veel te jonge "vriendinnen" (nog net volwassen, schatte wij).

De Filippino staff was erg vriendelijk en behulpzaam. De manager daar in tegen heeft bij ons geen punten gescoord. Hij kwam er arrogant over. Nep geïnteresseerd in je.

Wij zaten in een bamboo huisje. De huisjes werden goed schoon gehouden. De airco kon de kamer goed koelen ondanks de zeer dunne wanden met kieren en gaten (muren bestaat uit een bamboo wat is gespleten en uitgerold). Door de dunne wanden zijn de huisjes erg gehorig. We hoorden alle brommertjes/motoren over de weg naast het complex rijden.

De huisjes liggen helemaal aan uiterste einde van het hotel complex. Alle faciliteiten liggen een eindje van je kamer verwijderd.