Visayas

Reviews over accommodaties in Visayas

Behoorlijk voor weinig geld

michel,
    4-8-2009

Heb hier in juli 5 dagen verbleven. betaalde 814 peso per nacht(ongeveer 12 euro), elementaire maar ruime kamer met douche en WC, airco en TV. De bediening aan de receptie is wel vriendelijk en behulpzaam. Internetruimte (ongeveer 30 pc's aanwezig, voor 20 peso per uur). Terugvlucht naar Manila werd geregeld door uitbaatster van het internetcafé voor een zeer redelijke prijs. Je verblijft wel in een erg drukke buurt, maar van overlast geen sprake

Centraal in Cebu gelegen

G.J. Brand,
    22-11-2008

Gelegen in centrum van Cebu. Goed openbaar vervoer, jipneys. Goede service bij zakelijke aangelegenheden. parkeer plaats bij hotel.

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding hier ver te zoeken

Jessica,
    8-5-2008

Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding hier ver te zoeken. Vriendelijkheid van de mensen die hier werkten was oppervlakkig. Zodra er een probleem was of er iets extra moest gebeuren, lange gezichten. De ligging is heel centraal, daardoor ook drukker.

Een mooiere en meer romantische plek is bijna niet te op

m.e.hoogwoud,
    29-1-2008

Een mooiere en meer romantische plek is bijna niet te vinden op Boracay. Fantastische ligging , rustig en 's avonds loop je langs de zee onder de sterren naar het kleine maar gezellige centrum met voldoende vertier

best aardig maar ligt veel te ver van het gezellige en er

henry W,
    2-12-2007

best aardig maar ligt veel te ver van het gezellige centrum en er gaat geen taxi terug na 12.00 - mooi complex echter maar duur en eenzame ligging