Bed and Breakfast Bambua Nature Park Resort

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Rob en Sabine

Slapen in de jungle aan zee, Fantastisch!

Rob en Sabine
5-6-2009

Bambua Nature Resort Park ligt fantastisch aan zee. Dit is voor de echte natuurliefhebber een must. De eigenaren André en Rosalie zijn gastmensen ten top. Je bent te gast bij mensen die van Bambua hun levenswerk hebben gemaakt met een groot hart voor de toekomst van de bevolking.

In je nipohut ligt je heerlijk in een groene oase met de geluiden van de jungle en de golven van de zee in de oren. André en Rosalie kunnen je ook goed verwennen met de oogst van het land.

Sabang heeft prachtige verlaten stranden en een inmens overweldigende omgeving met heel veel mogelijkheden.