Hotel Microtel Puerto Princesa

We hebben een aantal aanbieders voor Microtel Puerto Princesa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Microtel Puerto Princesa in het Nederlands

Wat een uitzicht!

Dennis
9-9-2014

Dit hotel met 30 kamers, waarvan de helft uitzicht op zee, is gelegen net buiten het centrum van Puerto Princesa. Met een busje wordt je opgehaald van de luchthaven (20 minuten rijden). Er zijn pendelbusjes die je een paar keer per dag naar de mall (Robinsons) brengen. Wel tijdig voor reserveren! Het hotel ligt aan een mangrovestrand. Hier kun je dus niet in zee zwemmen, maar wel een heel eind over het zand lopen als het eb is. Het zwembad is heerlijk, net als het uitgebreide ontbijtbuffet. Mocht je ervoor kiezen om hier ook te blijven dineren, wat aan de rand van het zwembad kan, dan is dat goed en niet al te duur. In de Mall zijn verschillende restaurants waar je ook kunt eten. De kamers zijn eenvoudig. Wij hadden een kamer op de begane grond aan de zeezijde. Prachtig uitzicht als je wakker wordt. Zeker een aanrader om als Europeaan te verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Microtel Puerto Princesa in Puerto Princesa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Microtel Puerto Princesa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.