Hotel Kawayanan resort

We hebben een aantal aanbieders voor Kawayanan resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kawayanan resort in het Nederlands

leuk opgezet kleinschalig hotel

linda en frits
13-8-2013

Dit hotel heeft maar 9 kamer en het zijn allemaal kleine huisjes die aan elkaar vast zitten, een blok van 4 en een blok van 5. Alles is van bamboe en dat geeft een gezellige uitstraling. De kamers zijn schoon maar behoorlijk gehorig... Er is een zwembad aanwezig dus je kan wel effu lekker afkoelen. Omdat het een klein hotel is heeft het geen ontbijt buffet maar is het gewoon eten wat de pot schaft. Het is meestal een gebakken ei met spek of worstje 2 witte sneetjes en koffie of thee. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er is altijd bewaking aanwezig. Het hotel ligt aan een zandweg wat een afslag is van de hoofdweg. Aan de hoofdweg zitten wat winkeltjes, massage salon maar niet echt lekkere restaurants. tip: laat je afzetten bij Robinson mall, daar zitten wat eet-tentjes en wat leuke winkeltjes. het is maar 5 minutjes rijden.

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kawayanan resort in Puerto Princesa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kawayanan resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.