8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hibiscus Garden Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hibiscus Garden Inn in het Nederlands

Leuk en goed hotel, goede ligging

reisgezelschap van 3,
26-2-2017

Mooi hotel. Maar 14 kamers gebouwd in een U vorm. Keurige kamers. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Restaurant aanwezig maar niet heel veel keuze maar er zijn voldoende eetgelegenheden in de buurt op loop- en wandelafstand. Iedere kamer heeft zijn eigen hangmat en zitjes voor de deur (behalve de kamers in de hoek, die hebben achter een eigen "tuintje" met zitjes en een hangmat. Dat is minder gezellig maar dat wordt weer gecompenseerd door een grote / ruime kamer). Zeker met een trike ligt alles binnen "handbereik". Wat het helemaal af zou maken is als ze een zwembad(je) hadden. Voor iemand die veel in het hotel zou blijven en van rust houdt kan het een nadeel zijn dat er een schooltje langs ligt en dat de spelende kinderen nogal herrie kunnen maken ;-)

Gereisd met vrienden in februari 2017

Rust aan de rand van de stad

Remco
3-10-2011

Het hotel ligt op korte afstand van het vliegveld, maar biedt toch de rust, ruimte en luxe die je wenst tijdens de vakantie. Het personeel is zeer behulpzaam bij het regelen van vervoer etc. Het restaurant kent een goede kaart, variërend van lokaal eten tot Franse keuken (de eigenaar is Frans) en pizza.

Gereisd met partner in april 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Hibiscus Garden Inn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hibiscus Garden Inn in Puerto Princesa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hibiscus Garden Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.