Kleine hotelsWeer vandaag33°24°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Deep Forest Garden Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Deep Forest Garden Inn in het Nederlands

Mooie plek

Carlo
27-11-2013

Deep forest garden inn is een mooi resort, wat niet ver van het centrum en het strand af ligt. Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn schoon en ook het zwembad is prima.

Gereisd anders in juli 2013

Prima prijs-kwaliteit

stijnb
13-5-2012

Wij verbleven 4 nachten in Deep Forest Garden. Als je in Puerto Princessa bent raad ik dit hotel zeker aan. Propere, ruime kamers in een wat aparte maar best leuke stijl, vriendelijke service, prima eten (zeer goede kok!). Voor die prijs vind je in Europa nergens een hotel van zulke goede kwaliteit.

Het zwembad is niet heel groot, maar wel leuk. Ook toffe bar met barstoelen in het zwembad. Het hotel is een kwartiertje rijden van de luchthaven. In de nabije omgeving van het hotel is er niets speciaals, het is eigenlijk een beetje afgelegen. Nu rijden er wel constant tricycles die je naar het stadje kunnen brengen. Puerto Princessa stad zelf is echter niets speciaals en redelijk vuil. Als je Palawan wilt doen voor de natuur en je bent wat beperkt in tijd, zou ik eerder gaan voor El Nido (of eventueel Coron). In de buurt van het hotel is er wel een strand (enkele honderden meters, 5 min via trycicle), maar dit is zeker geen "white beach" en het oceaanwater is er niet klaar, veel wieren.

Gereisd met vrienden in april 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deep Forest Garden Inn in Puerto Princesa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deep Forest Garden Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.