Hotel Asturias

Hotel Asturias

We hebben een aantal aanbieders voor Asturias voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Asturias in het Nederlands

Wij zijn hier begin juni 2010 geweest. Het hotel is ingesteld op de zakelijke reiziger. De kamer die wij hadden was schoon maar eenvoudig ingericht. Het ontbijt was hoofdzakelijk Aziatisch. Het brood was niet vers. Het hotel heeft een prachtig zwembad zonder ligweide en met een (1) ligbed. Niet echt ingesteld op toeristen. Desondanks was ons verblijf daar prima. Het personeel was zeer aardig en behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asturias in Puerto Princesa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asturias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.