Hotel Elena Tower Inn

Hotel Elena Tower Inn

2 reviews over Hotel Elena Tower Inn in het Nederlands

we komen daar al jaren !

For us it,s the best
5-8-2015

de prijs is al jaren hetzelfde , 900 peso = 18 euro , en als je zo als wij 'n paar weken blijft , krijg je korting . de kamer wordt iedere dag verschoond , lakens , handdoeken etc . het is 10 min. lopen naar het centrum [ maar iedereen gaat met yeepkny ] 10 peso . maar ook naast Elena zijn er genoeg eetzaken . yolliby , mc.donalds , en philipp.eetzaakjes . wij komen er al jaren ! gaan dus dit jaar weer . alleen je kan niet online reserveren . loopt gewoon naar binnen en er is altijd plaats .

Gereisd met partner in augustus 2013

Ga er steeds weer terug

Anton
27-5-2011

Elena Tower Inn , als we binnenkomen herkennen ze ons al !

We gaan naar Iligan City omdat mijn echtgenote daar vandaan komt , dus familiebezoek , het is geen toeristenplaats .

Voor weinig geld een goede kamer . dichtbij centrum en naast

diverse eetgelegenheden .

John van de receptie weet je alles te vertellen over de omgeving

en waar je moet zijn voor e.e.a.

Er zijn wel mooie zwembaden in de omgeving waar je ook drinken

en eten kan bestellen ,

hoewel de mensen daar alles meebrengen .

Gereisd met partner in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elena Tower Inn in Iligan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elena Tower Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.