Hotel Waterfront Insular

We hebben een aantal aanbieders voor Waterfront Insular voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Waterfront Insular in het Nederlands

Fantastische hotel.

j.nieboer
29-8-2010

Hotel is zeer goed,niet modern,maar alles is netjes.Personeel is is zeer vriendelijk.OOk als trouwlokatie is dit hotel zeer goed uitgerust.Omgeving is fantastisch.Met taxi zeer snel in centrum.

Gereisd alleenreizend in juli 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waterfront Insular in Davao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waterfront Insular zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.